اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه تویسرکان خبر داد

اوقاف تویسرکان حائز رتبه برتر طرح ملی تربیت حافظان قرآن در همدان

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان از کسب رتبه برتر اوقاف تویسرکان در طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم استان همدان خبر داد.

اوقاف تویسرکان حائز رتبه برتر طرح ملی تربیت حافظان قرآن در همدان

حجت‌الاسلام احمد‌رضا خزائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از رتبه برتر طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم اوقاف و امور خیریه تویسرکان در استان همدان خبر داد و اظهار کرد: طرح ملی تربیت حافظ قرآن کریم از سال 91 همزمان با سراسر کشور در تویسرکان نیز آغاز شد.

وی از بهره‌مندی 750 نفر از علاقه‌مندان به حفظ قرآن در این طرح در سال گذشته در سطح شهرستان تویسرکان خبر داد و یادآور شد: سهمیه سال جاری اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان در طرح ملی حفظ قرآن کریم 850 نفر است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌هزار نفر در طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم اوقاف و امور خیریه تویسرکان ثبت‌نام کردند و در قالب 48 کلاس از این ظرفیت ایجاده شده، استفاده می‌کنند.

وی ابراز کرد: کارشناسان اوقاف و امور خیریه تویسرکان در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این کلاس‌ها در قالب برنامه‌های مدون همیشه از روند این طرح بازدید دارد و از افراد موفق نیز با اهدای هدایایی تقدیر می‌شود.

خزائی حضور مرتب و منظم مربیان و قرآن‌آموزان، اطلاع‌رسانی و آگاهی دادن به مردم در سطح شهرستان، ترغیب و تشویق جامعه برای استفاده از فرصت ایجاد شده، استقبال افراد برای شرکت در طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم را برخی از عوامل موفقیت اوقاف و امور خیریه تویسرکان در کسب رتبه برتر در این طرح برشمرد.

وی در بخش دیگر از سخنانش با بیان اینکه انس با قرآن از همه حیث نجات‌بخش انسان است، تاکید کرد: طرح ملی حافظان قرآن کریم که با نگاه عالمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری اجرایی شد، پروژه‌ای بسیار تاثیرگذار بر مأنوس شدن پیکره جامعه با کتاب وحی است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان ابراز کرد: همه باید در راستای نهادینه شدن آموزه‌های دینی با رجوع به قرآن کریم در زندگی فردی و اجتماعی خود تلاشی وافر داشته باشیم، زیرا  افرادی در امور دنیا و آخرت خود سعادتمند می‌شوند که براساس دستورات قرآن کریم حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به هجوم نرم دشمن تاکید کرد: استکبار با آگاهی کامل از تاثیرگذاری دین مبین اسلام، تلاش دارد مردم را به سمت فرهنگ غرب جذب و از این مکتب نجات‌بخش دور کند، پس همه باید با بصیرت تمام بر نهادینه شدن آموزه‌های دینی در بین نسل‌ها وارد عمل شویم.

انتهای پیام/89010/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول