اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف همدان خبر داد

کسب عنوان برتر اوقاف همدان در اجرای طرح پیوند آسمانی در کشور

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: اداره کل اوقاف استان همدان در اجرای طرح پیوند آسمانی عنوان برتر کشور را به دست آورد.

کسب عنوان برتر اوقاف همدان در اجرای طرح پیوند آسمانی در کشور

حجت‌السلام حسین قبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در اجرای طرح باشکوه پیوند آسمانی عنوان برتر کشور را به دست آورده است، گفت: در راستای اجرای امینانه به نیات واقفین خیراندیش همدان از معاونت فرهنگی اجتماعی اوقاف استان همدان برای اجرای طرح پیوند آسمانی تقدیر شد.

وی ادامه داد: این طرح در ابتدای ذی‌الحجه در آستان مقدس امامزاده عبدالله و با حضور زوج‌های جوان و نوعروس باشکوه خاصی برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه اعتمادسازی افکار عمومی نسبت به عملکرد سازمان اوقاف در مقوله وقف، اجرای صحیح نیات واقفین، جلب و جذب کمک‌های خیرین، ایجاد وقف‌های جدید با موضوع کمک به امر ازدواج و تهیه جهیزیه از مسئولیت‌های مهم در سازمان اوقاف و امور خیریه است، متذکر شد: امیدواریم با رونق هرچه بیشتر موقوفات مردمی بتوانیم این رسالت خطیر را به نحو احسن به انجام برسانیم.

انتهای پیام/89029/ن10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول