اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد

اصفهان پیشتاز اجرای اتوماسیون اداری در ادارات اوقاف

مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: اتوماسیون اداری برای اولین بار در سطح ادارات اوقاف استان‌های کشور در استان اصفهان راه‌اندازی شد.

اصفهان پیشتاز اجرای اتوماسیون اداری در ادارات اوقاف

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین اژدری بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار کرد: راه‌اندازی اتوماسیون اداری، برنامه محوری، راه‌اندازی و تکمیل سامانه جامع اطلاعات موقوفات راه‌اندازی اتوماسیون اداری، برنامه محوری، راه‌اندازی و تکمیل سامانه جامع اطلاعات موقوفات و فعالیت‌های فرهنگی در مجموعه امامزادگان و بقاع متبرکه از اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته است.

وی با اشاره به اینکه خادمی برای امامزادگان و بقاع متبرکه استان از بزرگ‌ترین افتخارات او است، تصریح کرد: راه‌اندازی برنامه محوری، اتوماسیون اداری، راه‌اندازی و تکمیل سامانه جامع اطلاعات موقوفات و فعالیت‌های فرهنگی در مجموعه امامزادگان و بقاع متبرکه از اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته است.

مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: راه‌اندازی اتوماسیون اداری به صورت شبکه‌ای در اصفهان و 23 شهرستان استان برای نخستین بار توسط استان اصفهان آغاز شد و سرلوحه سایر استان‌ها قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه برنامه محوری را سرفصل کاری خود عنوان کرد، گفت: همه فعالیت‌های کاری در اداره کل بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی صورت گرفته است.

اژدری افزود: راه‌اندازی و تکمیل سامانه جامع اطلاعات موقوفات هم سند افتخار دیگری از فعالیت‌های انجام شده در این اداره کل در طی سال‌های گذشته است.

وی متذکر شد: در حال حاضر تمامی موقوفات و رقبات استان اصفهان در سامانه جامع موقوفات به ثبت رسیده است و هیچ فعالیتی به صورت دستی صورت نمی‌گیرد.

مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ابراز داشت: در طی سال‌های گذشته، فعالیت‌های مربوط به اخذ سند موقوفات، آمار موقوفات جدید، احیا و شناسایی موقوفات و تعیین تکلیف موقوفات با قوت بیشتری ادامه یافت.

وی با اشاره به اینکه احیای موقوفات، زنده کرده وقف و پول است و به طور طبیعی مخالفت‌ها و مقاومت‌هایی با آن صورت می‌گیرد، گفت: در طی سال‌های گذشته تلاش‌های خوبی برای احیای موقوفات صورت گرفت.

اژدری یادآور شد: در طی این مدت 600 پرونده موقوفات استان در دادگاه‌ها مفتوح بوده که تعدادی از آنها نیز مختومه شده است.

وی افزود: حکم اعمال ماده 18 در مورد سرای گلشن اصفهان و مدرسه امام کاشان به صورت مستقیم از رییس قوه قضائیه دریافت شد.

مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطرنشان کرد: از زمانی که مسئولیت پروژه مصلای اصفهان در اختیار اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قرار گرفت و با وجودی که هیچ اعتبار دولتی در این زمینه وجود نداشت، اقدامات عظیمی در این پروژه انجام شد.

وی تأکید کرد: اگر مجموعه اقدامات در پروژه مصلای اصفهان با شدت و قوت ادامه یابد، این پروژه تا یک سال آینده به اتمام می‌رسد.

اژدری بیان داشت: در طی سال‌های گذشته، فعالیت‌های فرهنگی چشمگیری در مجموعه امامزادگان و بقاع متبرکه استان اصفهان صورت گرفته است.

انتهای پیام/63001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول