اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

مردم کرمان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آمادگی دارند

استاندار کرمان گفت: مردم آمادگی لازم برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را دارند، بنابراین این پروژه‌ها را به مردم واگذار کنید.

مردم کرمان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آمادگی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی صبح امروز در همایش مدیران سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها اظهار داشت: استان کرمان در بخش صنعت و معدن ظرفیت زیادی دارد.

وی بخش اکتشاف معادن در ایران را فقیر خواند و تصریح کرد: اگر معادن کشف شود، این امر می‌تواند، زمینه شکوفایی ایران و استان کرمان را فراهم کند.

استاندار کرمان افزود: بخش وسیعی از استان کرمان را می‌توان مسیر گردشگری برای گردشگران داخلی و خارجی قرار داد.

رزم‌حسینی ابراز داشت: بزرگترین جنگل ملی با عنوان جنگ خَبر در استان کرمان وجود دارد، اما هنوز نتوانسته‌ایم این جنگل را به عنوان مرکز جهانی معرفی کنیم.

وی گفت: کرمان مانند یک استان کویری به نظر می‌رسد، اما گذشتگان ما با سختی و استقامت این استان را به باغ‌هایی تبدیل کرده‌اند و 25 درصد باغ‌های کشور را در استان کرمان ایجاد کردند و ما باید این باغ‌ها را توسعه دهیم.

مقام عالی دولت در استان کرمان اذعان داشت: کمبود آب در شمال استان کرمان وجود دارد و جنوب استان کرمان شامل شهرستان‌های جیرفت و کهنوج هند کوچک ایران به شمار می‌آید.

رزم‌حسینی اذعان داشت: هرجا توسعه اقتصادی باشد و رفاه مردم بالا رود، فساد و جرم کمتر می‌شود و هر جا اقتصاد بالا رفته است، امنیت ایجاد شده و هر جا امنیت بوده، سرمایه‌گذاران حضور یافته‌اند.

وی با بیان اینکه استان کرمان نیازمند بخش خصوصی است، اذعان کرد: منابع دولتی جوابگوی نیازهای کرمان نیست و دولت باید زمینه و جذابیت را در استان کرمان برای سرمایه‌گذاران فراهم کند.

رزم‌حسینی عنوان کرد: ما این آمادگی را داریم هر کاری که در مورد جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی است را در اختیار بگذاریم و شرایطی فراهم کنیم که در شأن مردم است.

وی تصریح کرد: مقررات دست و پاگیری در وزارت‌خانه‌ها داریم و اختیارات مدیران استانی ناچیز است.

استاندار کرمان گفت: پیام من به وزیر صنعت، معدن و تجارت این است که شرکت‌های دولتی گرفتار ضرر و زیان هستند و بخش خصوصی آمادگی دارد این واحدها را خریداری کند.

رزم‌حسینی ابراز داشت: حدود 40 هزار میلیارد تومان بخش خصوصی در صنایع فولاد استان کرمان سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی اذعان داشت: منابع دولتی نشان داده هر جا سرمایه‌گذاری کند منجر به ضرر و زیان می‌شود و امروز مردم ما نیازمند خدمت، کار، تولید و اشتغال هستند و مردم دوست دارند خودشان دست در جیب خود بگذارند.

مقام عالی دولت در استان کرمان افزود: میزان یارانه‌های پرداختی در بعضی شهرستان‌های استان کرمان سه تا چهار برابر طرح‌های عمرانی در این مناطق است.

رزم‌حسینی ابراز داشت: ما از دولت پول نمی‌خواهیم، بلکه موانع را بر دارد، زیرا مردم پول دارند و می‌آیند، استان خود را آباد می‌کنند.

وی گفت: در بازرگانی داخلی کار را به مردم واگذار کنیم، مردم به راحتی می‌توانند، اقتصاد خود را تامین کنند.

رزم‌حسینی خاطر نشان کرد: مردم کرمان آمادگی دارند، پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کنند و این پروژه‌ها را به مردم واگذار کنید.

انتهای پیام/80019/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول