اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک خبر داد

بهره‌برداری از چندین پروژه ورزشی بستک در آینده‌ای نزدیک

فرماندار بستک از بهره‌برداری پروژه‌های استخر، سالن ورزشی و چمن مصنوعی بستک در آینده نزدیک خبر داد.

بهره‌برداری از چندین پروژه ورزشی بستک در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک،‌ محمد مشتاق‌زاده در جلسه شورای ورزش و جوانان شهرستان اظهار داشت: تربیت بدنی و ورزش به دلیل اهمیت و نقش ارزنده‌ای که در سلامت جامعه و جلوگیری از انحراف نسل جوان دارد، همواره مورد توجه دولت بوده و بخش قابل توجهی از منابع عمومی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: گرایش جوانان به ورزش موجب شکست دشمنان در جنگ نرم می‌شود و هر جامعه‌ای برای بقا، رشد و تعالی نیاز به افراد سالم، شاداب و با نشاط دارد که این مهم با همگانی نمودن ورزش در جامعه میسر می‌شود.

فرماندار شهرستان بستک با بیان اینکه برای رسیدن به چشم‌انداز توسعه پایدار و نیز تربیت نیروی انسانی سالم و کارآمد توجه به نقش ورزش در این زمینه بسیار حائز اهمیت است، افزود: ورزش ظرفیتی با کارکردهای متفاوت و تأثیرگذار بر دیگر حوزه‌ها است و به همین دلیل باید برای توسعه و اعتلای آن از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.

مشتاق‌زاده بیان داشت: باید در راستای گسترش ورزش سطح شهرستان برنامه‌ای جامع و مدونی هم در سطح شهر و هم روستاها تدوین کرد، چرا که در این شهرستان جوانان و نخبگان علمی و ورزشی زیادی وجود دارند.

رئیس شورای ورزش و جوانان شهرستان بستک افزود: پروژه‌های ورزشی قابل افتتاح شهرستان از کارهای خوبی است که برای مردم منطقه سرمایه محسوب می‌شود و بسیاری از جوانان و نوجوانان به ورزش مورد علاقه خویش روی آورده و از تفریحات ناسالم امتناع می‌ورزند.

وی بیان داشت: استفاده بهینه از فضاهای ورزشی در راستای ارتقای سلامت و تقویت ظرفیت‌های ورزش افراد به ویژه جوانان و دانش‌آموزان بسیار مهم و ضروری است.

فرماندار شهرستان بستک در پایان سخنان خود بر توجه به جوانان به مسائل ورزشی، توجه به ورزش همگانی، پیاده‌روی خانوادگی و ورزش روستایی، فعال‌سازی ورزش ادارات و کارکنان، آماده‌سازی و تسطیح زمین‌های کوچک محلات تأکید کرد.

انتهای پیام/88006/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول