اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر:

افزایش قیمت دلار عامل توقف پروژه پیست تارتان بود

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: سال 1390 با دلاری 900 تومان قرارداد با پیمانکار برای ساختن پیست تارتان بستیم اما با افزایش قیمت دلار هزینه‌های سنگینی روی دستمان می‌‎افتاد.

افزایش قیمت دلار عامل توقف پروژه پیست تارتان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، پس از انتشار چندین مصاحبه ورزشی و گزارش‌های متعدد در این زمینه بالاخره آقای جمشیدی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از ما برای شنیدن صحبت‌هایشان به دفتر کارشان در اداره کل ورزش و جوانان دعوت کردند، جای بسی تعجب بود که مدیر اداره کل ورزش و جوانان با وجود کم حرف بودنشان چرا بالاخره تصمیم گرفتند پاسخگوی ورزش‌نویسان باشند.

در صورت داشتن اعتبار اولویت اول ما پیست تارتان خواهد بود

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر در گفت‌وگو با فارس در بوشهر گفت: سال 1390 با دلاری 900 تومان قرارداد با پیمانکار برای ساختن پیست تارتان بستیم اما با افزایش قیمت دلار هزینه‌های سنگینی روی دستمان می‌‎افتاد.

رضا جمشیدی با بیان اینکه اعتبارات ما بسیار ناچیز بود، افزود: با این شرایط و افزایش قیمت دلار دست نگه داشته و اقدامی برای ادامه ساخت پیست تارتان انجام نداده‌ام.

این مسئول  تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان پولی نداشته و به جهت تخصصی بودن و در برداشتن هزینه‌های سنگین کسی تمایلی برای اجرا و ادامه دادن پروژه نداشت. من به زیرساخت‌های پروژه‌هایم اهمیت داده و دوست نداشتم زمینی بدون استاندارد لازم بسازم تا به جوانان آسیب برسد. زمین آسفالت شده ولی هنوز پیست تارتان روی آن ساخته نشده چراکه نزدیک به دو میلیارد تومان دیگر خرج دارد و هیچ اعتباری نداریم.

وی افزود: سه ورزشکار دوومیدانی داریم که هر کدام قرارداد 15 میلیون تومانی با ما بسته و پارسال نزدیک به 4 میلیون تومان به حسابشان واریز شد و تقریبا یک ماه پیش نفری سه میلیون تومان به آنها دادیم و اکنون فقط 8 میلیون تومان از ما طلب دارند.

جمشیدی خاطرنشان کرد: اولویت اولم در صورتی که اعتبار برسد پیست تارتان است و آن را حتماً به سرانجام خواهم رساند!

آیا انتظار دوومیدانی‌کاران به پایان خواهد رسید؟

پیست تارتان از سال 90 در دست ساخت بوده و قهرمانان دوومیدانی ما در انتظار ساخت این پیست بوده تا بتوانند اردوهای خود را در شهر خود برگزار کنند.

بر اساس صحبت‌های مدیرکل اگر اعتباری باشد ساخت این زمین به سرانجام می‌رسد که امید داریم این مورد برطرف شده و نتیجه‌ای بگیریم.

یک ماه دیگر مسابقات انتخابی آسیا در این رشته برگزار می‌شود که امید داریم با وجود همه مشکلات جوانان برومند بوشهر سهمی در لیست تیم ملی برای آسیا داشته و افتخارآفرین باشند و کارنامه ورزش استان امسال در مدال‌آوری تکمیل شود.

مدیر عزیز اداره کل از اکنون به فکر اهدا هدایایی برای افتخارآفرینان بوشهری باشد زیرا آنطور که از غیورمردان بوشهری سراغ داریم هیچ‌گاه بدون مدال به شهر تاریخی بوشهر باز نمی‌گردند.

انتهای پیام/66006/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول