اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و فرهنگ راهنمایی و رانندگی استان زنجان خبر داد

وقوع 10 فقره تصادف از آغاز بارش‌ها تا به امروز در زنجان

مدیر اداره آموزش و فرهنگ راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: از آغاز بارش‌ها تا به امروز در شهر زنجان حدود 10 فقره تصادف خسارتی رخ داده است.

وقوع 10 فقره تصادف از آغاز بارش‌ها تا به امروز در زنجان

حسین مولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه وضعیت ترافیکی در شهر زنجان دارای تراکم نسبی است، اظهار داشت: در حال حاضر خیابان‌های سعدی جنوبی، سعدی شمالی، تقاطع ارک به سمت تقاطع سعدی و داخل خیابان صفا دارای ترافیک سنگینی است.

وی با بیان اینکه معابر عمومی شهر به دلیل بارش برف لغزنده است، تصریح کرد: لازم است رانندگان سرعت مطمئنه و فاصله طولی با وسیله نقلیه جلویی را رعایت کنند تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

مدیر اداره آموزش و فرهنگ راهنمایی و رانندگی استان زنجان آمار تصادفات روزهای اخیر را اعلام کرد و گفت: از زمان آغاز بارش‌ها تا به امروز حدود 10 فقره تصادف خسارتی در شهر زنجان رخ داده که این تصادفات خسارت جرحی نداشته است.

این مسئول علت تصادفات را عدم رعایت سرعت مطمئنه و عدم رعایت فاصله طولی اعلام کرد.

مولایی با بیان اینکه رعایت حقوق شهروندی باید به صورت ویژه مدنظر باشد، از رانندگان خواست تا نسبت به عابران پیاده‌ای که به صورت طولی در عرض خیابان‌ها تردد می‌کنند دقت ویژه‌ای داشته باشند تا خطری متوجه حال شهروندان نشود.

وی از هم استانی‌ها خواست برای جلوگیری از تصادفات از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/2308/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول