اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بارش نخستین برف در شهر کرمانشاه + تصاویر

بارش نخستین برف در سال‌ جاری چهره زیبا و متفاوتی به کرمانشاه بخشیده است و افراد مختلفی برای دیدن منظره زیبای برفی شهر به بیرون از منزل آمده‌اند.

بارش نخستین برف در شهر کرمانشاه + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در پی بارش برف از شب گذشته که تا صبح امروز نیز ادامه داشته، کرمانشاه یکپارچه سفیدپوش شده است.

بارش نخستین برف در سال‌جاری چهره زیبا و متفاوتی به کرمانشاه بخشیده است و افراد مختلفی از کودک تا جوان و میانسال و پیر برای دیدن منظره زیبای برفی شهر به بیرون از منزل آمده‌اند و در گوشه و کنار افرادی مشغول برف‌بازی و ساختن آدم برفی هستند.

پلیس راه کرمانشاه اعلام کرده در اکثر جاده‌های استان بارش برف وجود داشته و سطح جاده‌ها به‌ویژه در حوزه سنقر و اورامانات لغزنده است.

میزان بارش برف تا صبح امروز در شهر کرمانشاه 4 سانتی‌متر بوده و بیشترین میزان بارش برف مربوط به شهر ماهیدشت با 12 سانتی‌متر است.

هواشناسی اعلام کرده امروز به‌‌طور موقت شاهد بارش برف در سطح استان خواهیم بود و از اواخر وقت از میزان ابرها کاسته خواهد شد.

 

 
----------------------------

عکس از باران مالمیر

---------------------------

انتهای پیام/2700/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول