اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اکبر ذوالمجیدیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز:

بارش برف به ضرر تراکتورسازی شد

بازیکن سابق تیم‌های تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان گفت: بهترین بازی تیم ذوب‌آهن اصفهان در این فصل برابر تیم تراکتورسازی تبریز بود.

بارش برف به ضرر تراکتورسازی شد

اکبر ذوالمجیدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تیم ذوب‌آهن بهترین بازی فصل اخیر خود مقابل تراکتورسازی را ارائه کرد و موفق شد یک امتیاز شیرین را از این تیم بگیرد و حدادی‌فر و سپهر حیدری در این بازی فوق‌العاده کار کردند.

وی افزود: تراکتورسازی نیز  بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت، از شانس بد این تیم بود که در لحظات پایانی توپ وارد دروازه شده و شاید در صد توپ هم یکی چنین وارد گل نشود.

بازیکن سابق تراکتورسازی افزود: در نیمه نخست دو بازیکن جوان تراکتورسازی مهرآزما و احمدزاده بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند، اما در نیمه دوم این دو بازیکن افت کرده و جلالی به درستی هر دوی آنها را تعویض کرد.

ذوالمجیدیان در مورد خط هافبک تراکتورسازی تبریز نیز گفت: تراکتورسازی به دو بازیکن طراح خوب احتیاج دارد و واقعیتش این است که علی کریمی حتی اگر هم مصدوم نباشد نمی‌تواند 90 دقیقه در ترکیب تیم تراکتورسازی مثمر ثمر باشد و اصرار استفاده از مرتضی اسدی در خط هافبک نیز به تزلزل  خط دفاعی تیم تراکتورسازی منجر شد.

وی افزود: البته باید قبول کنیم که دست جلالی  به سبب مصدومیت بازیکنان بسته است و با داشته هایش ترکیب تیم را می‌چیند.

در نیمه دوم تراکتورسازی تحلیل رفت

بازیکن سابق تیم ذوب‌آهن اصفهان بارش برف را به ضرر تیم میزبان ذکر کرده و ابراز داشت: تیم تراکتورسازی بیشتر روی زمین بازی می‌کند و طبیعتاً در زمین لغزنده و برفی نمی‌تواند تاکتیک‌های خود را پیاده کند.

وی افزود: در بازی تراکتورسازی و ذوب‌آهن هر چه از زمان بازی پیش می‌رفت تراکتورسازان تحلیل می‌رفتند و این نشان می‌داد که این تیم، پیش از مسابقات بدنسازی خوبی نکرده و در تعطیلات نیم فصل نیز روی این نقص تراکتورسازان کار نشده است.

ذوالمجیدیان در مورد تمرین تیم تراکتورسازی در سالن گفت: تمرین در سالن مزایای همچون عدم مصدومیت بازیکنان را  دارد، اما باید تیم در شرایط چمن و برف  هم قرار گیرد و  تمرینات در سالن تیم را از شرایط مسابقه خارج می‌کند.

پیشکسوت فوتبال تبریز در خاتمه ابراز امیدواری کرد که تراکتورسازی در بازی‌های باقیمانده بتواند از   به صدر جدول بازگشته و نخستین قهرمانی خود در لیگ برتر را جشن گیرد.

انتهای پیام/60002/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول