اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم کاراته آذرخودرو نوین قم خبر داد

معرفی بازیکنان کاتا و کومیته آذرخودرو نوین قم در سوپر لیگ کاراته کشور

سرپرست تیم کاراته آذرخودرو نوین قم از مشخص شدن نفرات کاتا و کومیته این تیم در مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور خبر داد.

معرفی بازیکنان کاتا و کومیته آذرخودرو نوین قم در سوپر لیگ کاراته کشور

مهدی کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم کاراته آذرخودرو نوین قم در نخستین سال حضور خود در بالاترین سطح مسابقات لیگ کاراته باشگاه‌های کشور یعنی سوپر لیگ ایران، برای کسب عنوان قهرمانی با کادر فنی و مدیریت منسجم و قوی و همچنین با حضور کاراته کاهای توانمند گام به جدال با حریفان خود می‌گذارد.

وی افزود: فصل جدید مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور برای تیم آذرخودرو نوین قم در حالی از روز پنجشنبه هفته جاری ادامه می‌یابد که بعد از دو پیروزی ارزشمند هفته نخست، این تیم در جدال با 8 رقیب مدعی به دنبال کسب عنوان قهرمانی پیکارهای این فصل است.

سرپرست تیم کاراته آذرخودرو نوین قم اضافه کرد: در هفته نخست این رقابت‌ها که در تهران برگزار شد، کاراته کاهای تیم آذرخودرو نوین قم مقابل تیم‌های مدعی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و مناطق نفت خیز جنوب به میدان رفته و دو پیروزی ارزشمند کسب کردند.

وی در ادامه به ترکیب تیم کاتا آذرخودرو نوین قم در مسابقات این فصل سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور اشاره کرد و عنوان داشت: بازیکنان کاتای تیمی ما رضا خداشناس، جمشید حسینی و بهنام قاسمی هستند و در کاتای انفرادی نیز سید داوود شاهچراغی حضور دارد.

کریمی در ادامه به اسامی بخش کومیته تیم آذرخودرو نوین قم در این رقابت‌ها نیز اشاره کرد و عنوان داشت: اعضای تیم کاراته مردان آذرخودرو نوین قم در اوزان 55، 60، 67، 75، به اضافه 75 و 84 کیلوگرم و وزن آزاد را چهره‌های مطرح و توانمندی تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در وزن 55 کیلوگرم محمد شایگان و مهدی حاتمیان حضور دارند و در وزن منهای 60 کیلوگرم امیر مهدی زاده کاراته کای طلایی ایران در مسابقات جهانی سال 2012 در کشور فرانسه و همچنین سعید برخوردار عضو تیم آذرخودرو نوین قم هستند.

سرپرست تیم کاراته آذرخودرو نوین قم ابراز داشت: در وزن منهای 67 کیلوگرم امید رنجبران و سعید علیپور دارنده نشان برنز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در سال 2012 و در وزن منهای 75 کیلوگرم ابراهیم حسن بیگی عضو تیم ملی و ناصر نجفی کاراته کای توانمند قمی برای تیم آذرخودرونوین با حریفان پیکار می‌کنند.

وی با بیان اینکه تیم آذرخودرو نوین قم در هفته دوم سوپر لیگ روز پنجم دی ماه برابر تیم کاراته پایتخت به میدان می‌رود، یاد آور شد: در وزن 84 کیلوگرم علی فداکار و محمدهادی داوودآبادی عضو تیم آذرخودرو نوین قم به شمار می‌روند، ضمن اینکه در وزن آزاد سامان حیدری، مهدی خانی، احسان حیدری و مرتضی علامه روشن برای تیم ما با حریفان مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/78002/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول