اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

15 و 16 آذرماه

کاراته‌کاهای قمی در سبک‌های مختلف با حریفان رقابت می‌کنند

کاراته‌کاهای قمی در روزهای پایانی هفته جاری در مسابقات و همچنین دوره‌های مربیگری سبک‌های مختلف این رشته با حریفان رو به رو می‌شوند.

کاراته‌کاهای قمی در سبک‌های مختلف با حریفان رقابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که زمان زیادی به آغاز پیکارهای کاراته قهرمانی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان آسیا به میزبانی کشور امارات باقی نمانده است کاراته‌کاهای قمی عضویتی در تیم‌های این سه رده سنی ندارند.

با این حال کاراته‌کاهای قمی این روزها در تمرینات تیم کاراته آذرخودرو نوین قم خود را برای حضور در فصل جدید مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور آماده می‌کنند و امیدوارند توانمندی و قابلیت‌های خود را در این رشته بیش از پیش به نمایش بگذارند.

قم علاوه بر کاراته‌کاهایی که در رده‌های سنی گوناگون و اوزان مختلف بخش کنترلی حضور دارند در سبک‌های این رشته نیز چهره‌های مستعد و توانمندی دارد که در سال‌های اخیر توانسته‌اند افتخارات و مدال‌های پرتعدادی را از میادین مختلف به دست بیاورند.

افتخارآفرینان کاراته قم قرار است روزهای پایانی هفته جاری در چندین رقابت مهم سبکی کاراته کشور به مصاف حریفان خود بروند و شانس خود را برای قرار گرفتن بر روی سکو و به دست آوردن مدال‌های طلا، نقره و برنز این مسابقات بیازمایند.

یکی از میادینی که این هفته پیش روی کاراته‌کاهای سبکی استان قم قرار دارد مسابقات قهرمانی کشور در بخش کاتای سبک کیوکوشین ایچی گکی است که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته روز جمعه پانزدهم آذرماه در باشگاه ورزشی مشکات تهران برگزار می‌شود.

همچنین این سبک در نظر دارد مسابقات قهرمانی کشور پیشکسوتان خود را هم در پانزدهمین روز آذر ماه در تهران برگزار کند، ضمن اینکه مسابقات قهرمانی کاراته باشگاهای کشور در سبک شوتوکان در تمام رده‌های سنی برگزار می‌شود.

در حالی که طبق برنامه این پیکارها در بخش آقایان روزهای چهاردهم و پانزدهم آذرماه به انجام می‌رسد، بانوان شرکت‌کننده در آن نیز از بیست و هشتم آذر ماه به مدت دو روز در تهران برای کسب عنوان‌های برتر به روی تاتامی می‌روند.

این در حالی است که آزمون دان یک تا چهار بخش آقایان سبک پرفکت کاراته نیز روز جمعه این هفته یعنی پانزدهم آذر ماه در تهران برگزار می‌شود و مدعیان کسب مدال از رقابت‌های قهرمانی کشور نیز در بخش کومیته سبک کیوکوشین ایران در بخش آقایان رده سنی زیر 15 سال روز بیست و دوم آذر ماه در مجموعه ورزشی سرباز تهران با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و آزمون دان یک تا پنج آقایان سبک وادوکای روز شنبه شانزدهم آذر ماه در تهران انجام می‌شود.

سبک‌های کیوکوشین ماتسوشیما، شین دای، وادوکای، ایچی گکی، شوتوکان، پرفکت کاراته و کیوکوشین نیز برنامه‌های خود در آذرماه را اعلام کرده‌‌اند و دوره مربیگری درجه دو و سه بانوان سبک کیوکوشین ماتسوشیما در مجموعه ورزشی شهید شمشیری تهران برگزار می‌شود و سبک شین دای هم در نظر دارد مسابقات قهرمانی کشور آقایان سبک خود را در رده‌های سنی خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در تهران برگزار کند.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول