اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز دور دوم لیگ نوجوانان کشور

کاراته‌کاهای بیطرفان قم مغلوب حریفان شدند

پسران کاراته‌کای قمی مرحله دوم مسابقات لیگ نوجوانان قهرمانی کاراته باشگاه‌های کشور را با 2 شکست متوالی برابر حریفان قدرتمند خود آغاز کردند.

کاراته‌کاهای بیطرفان قم مغلوب حریفان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نخستین هفته از دور دوم رقابت‌های فصل جاری لیگ نوجوانان کاراته قهرمانی پسران باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که تیم پسران شهید بیطرفان قم 2 شکست متوالی را تجربه کرد و فعلاً در انتهای جدول رده‌بندی جای گرفته است.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان، مسابقات هفته نخست از دور دوم فصل جاری لیگ نوجوانان قهرمانی کاراته پسران باشگاه‌های کشور در سالن ورزشی شهید کبکانیان تهران به انجام رسید و با ثبت 2 شکست در کارنامه پسران کاراته‌کای قمی همراه بود.

تیم پسران قم که تمام نفرات آن‌ها را پسران کاراته‌کای آینده‌دار بومی تشکیل می‌دهند و با کسب نتایج خوب از مرحله اول به مرحله دوم راه یافته، بعد از انجام تمرینات برنامه‌ریزی شده و مستمر در مرحله دوم پیکارهای لیگ نوجوانان قهرمانی کاراته باشگاه‌های پسر کشور حضور یافت اما در آغاز این مسابقات در جدال با رقبای خود نتایج دور از انتظاری کسب کرد.

در گروه نخست مرحله دوم این رقابت‌ها که تیم پسران کاراته شهید بیطرفان قم حضور دارد این تیم در گام نخست به مصاف تیم کاراته نوجوانان شهرداری اراک رفت و در پایان جدالی نفس‌گیر با اختلاف 15 امتیاز یعنی با حساب 20 بر 5 نتیجه را واگذار کرد تا بدین ترتیب کار خود را با شکست آغاز کند.

دومین مسابقه پسران کاراته‌کای تیم شهید بیطرفان قم در نخستین هفته از دومین مرحله پیکارهای لیگ نوجوانان قهرمانی کاراته پسران باشگاه‌های کشور مقابل تیم کاراته پسران تجهیزات رزمی سامکوه قم یعنی همشهری خود بود و در پایان این سامکوه بود که توانست با حساب 21 بر 5 تیم شهید بیطرفان را از پیش رو بردارد.

در دیگر دیدارهای این گروه از مرحله دوم لیگ جوانه یا نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور، از دور اول تیم شهید مقدسی با حساب 16 بر 9 مغلوب شهرداری اراک شد و همین تیم در دیگر دیدار خود با حساب 28 بر صفر موفق به شکست نماینده اصفهان شد.

در جدول رده‌بندی گروه نخست تیم تجهیزات رزمی سامکوه قم با 6 امتیاز تیمی و 49 انفرادی صدرنشین است ضمن اینکه تیم شهرداری اراک با 6 امتیاز تیمی و 36 امتیاز انفرادی در مکان دوم جای دارد و تیم شهید مقدسی با کسب سه امتیاز تیمی و 37 امتیاز انفرادی در مکان سوم ایستاده و تیم‌های شهید بیطرفان قم بدون امتیاز تیمی و 12 تیمی انفرادی و شوتوکان WSKF اصفهان بدون امتیاز تیمی و امتیاز انفرادی در رده‌های بعدی جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول