اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از حضور لاله‌های گمنام

بیت‌الرقیه قلعه‌گنج وداع با شهدا را نگاشت

خیل مشتاقان شهادت با حضور در بیت‌الرقیه شهر قلعه‌گنج با دو کبوتر گمنام وداع کردند.

بیت‌الرقیه قلعه‌گنج وداع با شهدا را نگاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، یکشنبه شب گریه‌های دلم را بدون واسطه ریختم و نوشتم که یادمان باشد که به این مردم نگاه ویژه‌ای بیندازید و واسطه رحمت الهی شوید.

امشب مردم آمده بودند تا تمام غم‌های نگفته خود را با شهدا بازگو کنند تا فردا در معراج الهی خود در خوان رحمت او شفیع باشند.

امشب وداع نبود یک آشنایی محض بود یک دوست تازه که فردا اگر راهمان را کج کردیم، یادمان بیاورد که چه پیمانی با آنها بستیم.

یعقوب زمان‌زاده که به عشق شهدا آمده بود بعد از زیارت پیکر شهید 18 ساله گمنام گفت: شهدا با خود برکتی می‌آورند که سال‌های زیادی را منتظر آن بوده‌ایم.

سلیمان چمنی همچنان که با شهیدان نجوا می‌کرد، بیان داشت: خیلی برایم سخت نیست با این شهدا حرف بزنم فقط این را می‌دانم، حرفم را بی‌واسطه با آنها زده‌ام.

سخنران مراسم اربعین حسینی و وداع با شهدای گمنام نیز در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت نشأت گرفته از فرهنگ صدر اسلام و به‌ ویژه واقعه عاشورا است.

حجت‌الاسلام محمد برومند اظهار داشت: سبک زندگی که مورد نظر مقام معظم رهبری است از سیره این ایثارگران و شهدا قابل استخراج است و اگر می‌خواهیم، خودکفا باشیم و پیشرفت کنیم، نباید سیره و رفتارمان را از آنان جدا کنیم.

وی افزود: ورود این شهدای گمنام به این دیار نیز از مصادیق مهم کار فرهنگی به شمار می‌رود و امید است از این مهم به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

انتهای پیام/80004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول