اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بردخون خبر داد

افتتاح پروژه ورودی شهر بردخون تا هفته آینده

شهردار بردخون گفت: با تلاش صورت گرفته میدان ورودی شهر برخون (میدان شهدای مرزبانی) تا هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

افتتاح پروژه ورودی شهر بردخون تا هفته آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر، مجید شریعت‌زاده ظهر امروز در دیدار فرماندار دیّر با شهردار و شورای اسلامی شهر بردخون افزود: ‌با همکاری شورا به دنبال حل مشکلات مردم و رسیدن به شهر مطلوب هستیم.

شهردار بردخون گفت: حفاری‌های اداره آب در این شهر مشکلاتی برای مبلمان شهری و بهداشت مردم داشته است و از اداره آب می‌خواهیم این مشکلات را برطرف کنند. روشنایی معابر بردخون بسیار ضعیف است و نیاز به توجه بیشتر دارد.

شریعت‌زاده گفت: دو بانده کردن ورودی بردخون از سمت شهنیا ضروری است و ورودی بردخون کهنه به شهر بردخون نیاز به تعریض جاده و نصب علائم دارد.

رئیس شبکه بهداشت دیّر نیز در این نشست گفت: قفسه‌های جدیدی به داروخانه مرکز بهداشتی درمانی بردخون اضافه خواهیم کرد و تمام داروهای مهم در این داروخانه موجود است.

حسن فخرایی افزود: مرکز بهداشت بردخون جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر را زیر پوشش دارد و برای ارائه خدمت مشکلی نداریم. بخش دندانپزشکی مرکز بهداشتی بردخون فعال است و تمام خدمات را به مردم ارائه می‌کند.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول