اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر بردخون:

بردخون باید به بخشداری ویژه تبدیل شود

رئیس شورای اسلامی شهر بردخون گفت: بخشداری بردخون به دلیل قدمت و مهم بودن آن به بخشداری ویژه تبدیل شود.

بردخون باید به بخشداری ویژه تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر، حسین صفری ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان دیر اظهار داشت: بخشداری بردخون به دلایل گوناگون باید تبدیل به بخشداری ویژه و زمینه حضور تمام ادارات در این بخش فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بردخون با تشکر از تلاش‌های فرماندار دیّر و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در مستقل شدن کمیته امداد بردخون گفت: بهزیستی بردخون هنوز تحت پوشش بهزیستی دیّر است و تنها با یک نیرو به فعالیت می‌پردازد. ورزش بردخون در استان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما هنوز اداره ورزش و جوانان بردخون به صورت نمایندگی اداره می‌شود.

حسین صفری گفت: شاید نیمی از پرونده‌های موجود در ثبت واملاک شهرستان مربوط به بخش بردخون باشد اما یک نمایندگی این اداره در بخش بردخون وجود ندارد. در بحث استقرار ادارات در بخش بردخون آماده هرگونه همکاری با مسئولان شهرستان هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بردخون گفت: اسکله خورخان بردخون بعد از سال‌ها هنوز دغدغه مردم است اما مشکل آن حل نمی‌شود و همیشه نخستین سئوال مردم بردخون از مسئولان همین اسکله خورخان بردخون است. اداره ثبت‌احوال در این بخش مستقر شده است اما بسیاری اوقات تعطیل است و مردم برای یک کار کوچک باید به دیّر بروند.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول