اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

مانور زلزله و ایمنی در مدارس منطقه بردخون اجرا شد

همزمان با سراسر کشور مانور زلزله و ایمنی در مدارس بردخون اجرا شد.

مانور زلزله و ایمنی در مدارس منطقه بردخون اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم نمادین مانور زلزله در هنرستان کاردانش شهیده قایدی بردخون اظهار داشت: همه ما باید آمادگی خود را در برابر حوادث گوناگون حفظ کنیم که به همین دلیل و با توجه به زلزله‎خیز بودن استان و اهمیت آموزش مسائل ایمنی هنگام مواجهه با حادثه طبیعی زلزله هرساله مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس کشور برگزار می‌شود.

بهرام حسینی‎پناه افزود: هدف اصلی مانور آمادگی در مقابله زلزله، آرامش، پناهگیری و خروج صحیح و همچنین آشنایی دانش‎آموزان با نقاط امن مدرسه است که قبل از آن موضوع به دانش‎آموزان آموزش داده شده است.

وی اضافه کرد: هفته گذشته جلسه توجیهی با حضور مدیران مدارس و دستگاه‌های اجرایی مرتبط تشکیل شد و هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و با اطلاع‎رسانی کافی و توزیع پوستر، دانش‎آموزان و معلمان از اهمیت موضوع مطلع شدند.

حسینی‎پناه ادامه داد: برای ترویج فرهنگ ایمنی و ارتقای سطح دانش فرهنگیان و دانش‎آموزان و انتقال آموخته‌ها به والدین جلسات سخنرانی و مسابقات علمی فرهنگی پیرامون موضوع زلزله در مدارس برگزار شد و برای آمادگی در هنگام بروز حادثه این مانور در همه مدارس منطقه اجرا شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ضرورت انجام چنین مانورهایی را بسیار مهم و تأثیرگذار خواند و از همه اقشار بویژه دانش‎آموزان و فرهنگیان خواست رعایت اصول ایمنی را در همه ابعاد زندگی جدی بگیرند.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول