اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون:

یادواره 5 شهید دانش‌آموز در مدارس بردخون برگزار می‌شود

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: یادواره 5 شهید دانش‌‌آموز در مدارس منطقه بردخون برگزار می‌شود.

یادواره 5 شهید دانش‌آموز در مدارس بردخون برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بهرام حسینی‌پناه ظهر امروز در نشست مدیران مجتمع‌های آموزشی و پرورشی، مدارس منطقه و کارشناسان اداری اظهار داشت: دانش‌آموزان باید در مدارس نحوه انتقاد منصفانه و سازنده را بدانند و این وظیفه مدیران و معلمان است که شیوه انتقاد کردن را به آنان بیاموزند تا در آینده بتوانند در جامعه نقش تأثیرگذاری داشته باشند.

وی افزود: آمار قبولی دانش‌آموزان منطقه در دانشگاه فرهنگیان رضایت‌بخش نیست که به این منظور باید ضمن توجه جدی به موضوع امتحانات، از اولیا و کارشناسان کمک بگیریم و زمینه را برای حضور و قبولی بیشتر دانش‌آموزان در دانشگاه فرهنگیان فراهم کنیم.

حسینی‌‌پناه توجه به موضوع سوادآموزی را یادآور شد و گفت: وظیفه همه ما است که برای باسواد کردن افراد جامعه تلاش کنیم و با بهره‌مندی از امکانات و نیروی انسانی متعهد دیو سیاه جهل و بیسوادی را از جامعه محو کنیم و به استقبال فرشته علم و دانش برویم.

وی استفاده از کلاس‌های هوشمند را مهم دانست و تصریح کرد: کلاس‌های هوشمند فرصت مناسبی برای تلفیق فناوری و علم است که الحمدالله منطقه ما از این نعمت بهره‌مند است و معلمان می‌توانند استفاده  بیشتری از این امکانات در مسیر تعالی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان داشته باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با بیان اینکه شهدای دانش‌آموز جایگاه مهمی در نظام تعلیم و تربیت دارند، اضافه  کرد: منطقه بردخون 5 شهید دانش‌آموز دارد که می‌کوشیم یادواره هر یک از شهدا در مدارسی که این بزرگواران تحصیل می‌کرده‌اند، برگزار شود.

در ادامه کارشناسان امور اداری، ارزیابی و عملکرد، معاون پرورشی و تربیت بدنی و دبیر ستاد هفته معلم مطالبی پیرامون تدوین تجارب فرهنگیان، ارزشیابی کارکنان، برنامه‌های پرورشی و شیوه‌نامه انتخاب معلم نمونه ارائه  کردند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول