اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سوادآموزی اداره آموزش و پرورش بردخون خبر داد

آغاز ثبت نام افراد محروم از سواد در بردخون

مسئول سوادآموزی اداره آموزش و پرورش بردخون از آغاز ثبت نام افراد محروم از سواد در بردخون خبر داد.

آغاز ثبت نام افراد محروم از سواد در بردخون

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن بردستانی صبح امروز در حاشیه جلسه مدیران مدارس بردخون اظهار داشت: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی و در راستای ریشه کنی بیسوادی همه افراد 10 تا 49 سال بیسواد و دارندگان مدارک اوّل تا سوّم ابتدایی و دارندگان کارنامه قبولی دوره‌های مقدماتی و تکمیلی نهضت سوادآموزی می‌توانند برای حضور در کلاس‌های سوادآموزی اقدام کنند.

وی با دعوت از همه مردم و مسئولان در این امر افزود: برای آموزش بیسوادان همه مؤسسان آموزشگاه‌ها و مدارس غیردولتی، شرکت‌های خدمات آموزشی، مهدهای قرآنی و افراد حقیقی که علاقمند هستند به صورت داوطلبانه و بدون تعهد استخدامی و در ازای دریافت حق الزحمه مشارکت کنند، دعوت می‌شود برای اطلاع به اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون مراجعه و آمادگی خود را اعلام کنند.

مسئول سوادآموزی اداره آموزش و پرورش بردخون با اشاره به آغاز ثبت نام از اوّل آذرماه اضافه کرد: حق الزحمه دوره سوادآموزی به ازای هر نفر قبولی 6 میلیون ریال و در دوره انتقال مبلغ 7 میلیون ریال است که علاقمندان می‌توانند برای مشارکت در این امر مهم به کارشناس سوادآموزی اداره یا مجتمع های آموزشی و پرورشی و مدارس شهر و روستا مراجعه کنند.

بردستانی تصریح کرد: علاوه بر گروه آموزش دهنده مذکور معلمان شاغل و بازنشسته، دانشجویان دانشگاه‌های سراسری، فرهنگیان و افراد دیگر با حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر نیز می‌توانند در این فعالیت در ازای پرداخت حق الزحمه مشارکت داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم بردخون و ادارات و نهادها می‌توانند در اجرای این امر مهم مشارکت کنند و در صورت ابهام یا هرگونه سئوال با شماره تلفن 8723164 تماس بگیرند.

انتهای پیام/66006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول