اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد:

زمینه میزبانی مردم عنبرآباد از شهدای گمنام فراهم شود

امام جمعه عنبرآباد گفت: مسئولان توجه بیشتری نسبت به این شهرستان داشته باشند و زمینه میزبانی شهدای گمنام برای مردم عنبرآباد را فراهم کنند.

زمینه میزبانی مردم عنبرآباد از شهدای گمنام فراهم شود

حجت‎الاسلام مصطفی دشت‎آبادی امروز در حاشیه مراسم استقبال از شهدای گمنام در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: این آیین که با استقبال گسترده و بسیار پرشور مردم روبه‎رو شد، نشان از ارادت مردم به شهدا دارد.

وی افزود: می‎طلبد، مسئولان توجه بیشتری نسبت به این منطقه شهیدپرور داشته باشند و با حضور چند شهید گمنام مردم طی سال میزبان شهدای گمنام در عنبرآباد باشند.

دشت‎آبادی با توجه به اهمیت و جایگاه شهید و شهادت تصریح کرد: خداوند در سوره یس وعده بالاترین اجر را به شهدا می‎دهد و از زبان شهید بیان می‎کند «ای کاش قوم من می‎دانستند که خداوند چه جایگاهی به من داده و مرا مورد مغفرت و تکریم خود قرار داده است».

وی ابراز داشت: حضرت امیرالمؤمنین (ع) نیز با تمام فضائلی که داشتند، تنها به دنبال شهادت بودند و هنگامی که در محراب یقین به شهادت خود پیدا کردند، عبارت «فزت و رب‌الکعبه» را بیان فرمودند.

امام جمعه عنبرآباد با تأکید بر ترویج فرهنگ شهادت در جامعه بیان داشت: اوج این فرهنگ را در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم که جوانان این مرز و بوم جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و از اسلام، اعتقادات و وطن خود خالصانه دفاع کردند.

دشت‏آبادی عنوان کرد: با توجه به مسمومیت و سمپاشی‎هایی که دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی و شبهاتی که در مورد شهید و شهادت ایجاد کرده‏اند، می‎طلبد در این مقوله کار فرهنگی بیشتری صورت گیرد تا دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را ناکام بگذارند.

انتهای پیام/80001/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول