اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه یادواره شهدای ورزشکار ورامین صورت می‌گیرد

دیدار مسئولان ورامین با خانواده شهدا و جانبازان ورزشکار شهرستان

مسئولان ارشد شهرستان ورامین در آستانه برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان ورامین با حضور در بیت خانواده شهدا و جانبازان ورزشکار این شهرستان به دیدار و گفت‌وگو می‌پردازند.

دیدار مسئولان ورامین با خانواده شهدا و جانبازان ورزشکار شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید حسین نقوی‌حسینی صبح امروز در ادامه دیدار از خانواده جانبازان و ایثارگران جامعه ورزش شهرستان ورامین به‌همراه جمعی از مسئولان ارشد شهرستان ورامین در بیت خانواده شیرکوند حضور یافت.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌های این خانواده متذکر شد که طایفه شیرکوند هم در ورزش و هم در ایثارگری نمونه هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌ها و همچنین افتخارآفرینی‌های خانواده شیرکوند گفت: خانواده شیرکوند هم در ورزش و هم در ایثارگری نمونه هستند.

این گزارش حاکی است، در پایان این دیدار حاضران به بحث و تبادل نظر در مورد مسائل روز شهرستان پرداختند.

سید حسین نقوی حسینی، نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در آستانه برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان ورامین به‌همراه مجید بذرافشان رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین، جعفر اردستانی عضو شورای اسلامی شهر ورامین و چند تن از مسئولان ادارات شهرستان ورامین و پرسنل اداره ورزش به‌منزل جانباز ورزشکار ابراهیم شیرکوند رفتند و ضمن دیدار با ایشان و علی شیرکوند پدر بزرگوارشان که از ایثارگران دوران جنگ هستند، برای این عزیزان آرزوی سلامتی کرد.

گفتنی است، یادواره شهدای ورزشکار شهرستان ورامین همزمان با ایام بصیرت در روز هشتم دی ماه با حضور جمعی از مسئولان استان تهران و شهرستان ورامین برگزار می‌شود.

ورامین، شهر خون و قیام که سوابق درخشانی در راستای مقاومت و ایستادگی همانند قیام 15 خرداد را در کارنامه خود به‌همراه دارد در دوران دفاع مقدس بیش از یک‌هزار و 400 نفر از فرزندان خود را در راه اسلام و انقلاب اهداء کرده است.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول