اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

نخستین یادواره شهدای روستای مالک‌آباد اراک برگزار می‌شود

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از برگزاری نخستین یادواره شهدای روستای مالک‌آباد اراک خبر داد.

نخستین یادواره شهدای روستای مالک‌آباد اراک برگزار می‌شود

شهرام ثامنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این یادواره اول دی ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام علی‌اصغر الهامی‌نیا و سردار مصطفی افشار فرمانده گروه مهندسی 42 قدر در مسجد این روستا برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: روستای مالک‌آباد اراک 12 شهید تقدیم انقلاب کرده است که در این یادواره یاد و خاطره این شهدا گرامی داشته می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با تاکید بر اینکه برگزاری یادواره شهدا تاثیر همه جانبه‌ای بر فضای جامعه دارد، خاطر نشان ساخت: تاثیر فرهنگی یادواره شهدا در فضای جامعه با توجه به شرایط کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری از اهمیت بسیاری برخوردار است.

ثامنی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی بیش از هر چیز، خود را مدیون فداکاری و اخلاص شهدا و ایثارگران می‌داند و مسئولان وظیفه دارند با برگزاری چنین یادواره‌هایی فضای کشور را متأثر از عطر ایثار و شهادت کنند.

وی بیان کرد: امیدواریم با انجام این فعالیت‌ها بتوانیم وظیفه پاسداری از دستاوردهای انقلاب را به بهترین شکل انجام و اطاعت از ولایت فقیه را به عنوان مهمترین توصیه نظری و عملی شهدا و محکم‌ترین ضمانت استقرار و بقای انقلاب سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه مقابله با تهدیدات و جنگ نرم دشمن و عوامل و عناصر وابسته و عمق ‌بخشی نیروهای داخلی و ایجاد و گسترش فضاهای دینی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی از اهداف این یادواره است، گفت: برگزاری این یادواره نقش موثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ‌طلبی، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و ارائه الگوها به جوانان و نسل آینده دارد.

انتهای پیام/87003/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول