اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

شبیخون نرم با تأسی از شهدا بی‌تأثیر می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین با بیان اینکه تأثیر شهدا در میان جوانان پررنگ است، گفت: شبیخون نرم دشمنان با تأسی از شهدا بی‌تأثیر می‌شود.

شبیخون نرم با تأسی از شهدا بی‌تأثیر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نادر نصیری صبح امروز در دیدار با تعدادی از خانواده شهدای شهر قزوین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را وظیفه همگانی دانست و اظهار داشت: تبیین ایثارگری و فداکاری رزمندگان برای دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید در دانشگاه‌ها و مدارس امری ضروری است.

وی افزود: نسل امروز به تأسی از رزمندگان دفاع مقدس پشتیبانی از نظام، ولایت و ارزش‌ها را سرلوحه قرار داده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با تأکید بر اینکه مقاومت مردم در جای جای امت‌های اسلامی مرهون تلاش‌ها و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران است، بیان کرد: قدرشناسی بسیجیان امروز از رزمندگان و ایثارگران عامل بقای نظام اسلامی است.

نصیری با تأکید بر اینکه مقاومت در سوریه، لبنان و فلسطین دشمنان را به نابودی کشانیده است، تصریح کرد: دفاع مقدس به عنوان موهبت الهی و ذخیره تمام‌نشدنی است که خداوند متعال نصیب ملت و مردم ایران اسلامی کرده است و هر سالی که از آن می‌گذرد واقعیت‌های این ایثارگری و فداکاری جوانان کشور برای مردم به ویژه نسل جوان آشکارتر می‌شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه دستاوردهای فرهنگی و علمی جوانان امروز بسیار گسترده است، تصریح کرد: باید تلاش کرد تا ضمن ایجاد بسترهای مناسب از گسترش شبیخون نرم جلوگیری کرد و این امر را از بین برد.

انتهای پیام/77005/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول