اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی مطرح کرد

بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در توسعه کتابخانه‌های کشور

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی گفت: برای توسعه کتابخانه‌های عمومی کشور از ظرفیت خیرین بهره برده‌ایم و در این زمینه دستاوردهای ارزنده‌ای داشته‌ایم.

بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در توسعه کتابخانه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، منصور واعظی امروز در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه در سخنانی با اشاره به اینکه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از نظر توسعه کمی و کیفی وضعیت خوبی را دنبال می‌کند، اظهار کرد: برای توسعه فعالیت‌های نهاد کتابخانه‌ها بهره‌گیری از ظرفیت خیرین را مورد توجه قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر کمک‌های خوبی به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ارائه شده است، بیان کرد: در عرصه بهره‌گیری از ظرفیت خیرین اقدامات بسیار قابل توجهی انجام شده و در استان زنجان با برگزاری همایشی 17 میلیارد و 400 میلیون تومان از کمک‌های نقدی و تعهدی خیرین جذب شد.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی بیان کرد: همچنین در استان یزد نیز با استفاده از ظرفیت خیرین رقمی بالغ بر 18 میلیارد تومان جذب شده است.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم که در عمل توسعه، ساخت و ساز کتابخانه‌ها با مشارکت خیرین انجام شود و امیدواریم که بتوانیم از حضور حضرتعالی نیز در جمع خیرین کتابخانه‌ساز بهره‌مند شویم.

واعظی با اشاره به اینکه تعداد کتابخانه‌های نهاد از 1600 کتابخانه در کشور به 3100 کتابخانه افزایش یافته است، یادآور شد: در استان قم نیز 330 کتابخانه فعال هستند که از این تعداد 50 کتابخانه زیر پوشش این نهاد قرار دارد.

انتهای پیام/2258/ح20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول