اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا خبر داد

احداث سالن‌های تخصصی ورزشی در نکا

فرماندار نکا با بیان اینکه دستور احداث و تکمیل سالن‌های تخصصی ورزش و خوابگاه از وزیر اخذ شده است، گفت: مقرر شد این سالن‌ها و خوابگاه به صورت مشارکتی ساخته شود.

احداث سالن‌های تخصصی ورزشی در نکا

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی امشب در همایش هیئت‌های ورزشی و تجلیل از قهرمانان ورزش نکا در سالن اداره ورزش و امور جوانان نکا بیان داشت: هزینه در ورزش نوعی پیشگیری است که باید برای سلامت همه جانبه جامعه ورزش در راس برنامه‌های ما باشد.

وی ادامه داد: سعی کردیم در شهرستان نکا در کارهای ریز و درشت ورزشی وارد شویم و کمک کار شویم و مسئولان ورزشی نیز باید با تمام توان وارد کار شوند.

فرماندار نکا تصریح کرد: رئیس اداره ورزش و امور جوانان نکا فعال و با برنامه است و با برنامه‌ریزی مناسب برنامه‌های مختلف ورزش قهرمانی و پهلوانی را در دستور کار دارد.

رجبی با بیان اینکه دستور احداث و تکمیل سالن‌های تخصصی ورزش و خوابگاه از وزیر اخذ شده است، گفت: مقرر شد این سالن‌ها و خوابگاه به صورت مشارکتی ساخته شود.

نماینده مردم نکا،گلوگاه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: با رایزنی‌های انجام شده 30 میلیون تومان برای ورزش نکا اعتبار جذب شده است که امیدواریم با احداث زورخانه این ورزش کمرنگ شده در نکا پررنگ شود.

احمدعلی مقیمی که با احداث این زورخانه جدای از غنی شدن اوقات فراغت جوانان، زمینه بروز استعدادهای این ورزش در بین جوانان شهرستان نکا فراهم شود.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان نکا نیز در ادامه اظهار داشت: سرانه ورزشی ما از 1.33 متر مربع  سال گذشته اکنون به 1.43 متر مربع رسیده است و از سرانه تعریف شده برنامه پنجم که 1.2 متر مربع است، شهرستان نکا دو دهم جلوتر است.

حسین دلیلی گفت: در سال جاری دو مدال جهانی توسط عبدالصمد فتحی در رشته تکواندو هان مادانگ و مهدی حسنی در فوتبال ساحلی کسب شد.

دلیلی در ادامه با بیان اینکه امسال در بخش اعتبارات یک ریال به ورزش نکا اختصاص نیافته است خواهان فعال کردن اسپانسرهای مختلف در شهرستان نکا شد.

به گزارش فارس، در این همایش از بیش از 10 ورزشکار، قهرمان، خانواده‌های شهدای ورزشکار، خبرنگار ورزشی تجلیل شد.

انتهای پیام/86002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول