اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیرجان در مجلس خبر داد

اختصاص 10 میلیارد تومان برای احداث سالن ورزشی در سیرجان

نماینده مردم سیرجان در مجلس از اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار برای احداث 20 سالن ورزشی این شهرستان خبر داد.

اختصاص 10 میلیارد تومان برای احداث سالن ورزشی در سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، شهباز حسن‌پور عصر امروز در نشست مسئولان هیئت‌های ورزشی سیرجان با تاکید بر رفع مشکلات فراروی ورزش در سیرجان از اختصاص مبلغ 10 میلیارد تومان برای احداث 20 سالن ورزشی در سیرجان خبر داد و اظهار داشت: منابع مالی این مبلغ توسط بنیاد مسکن‌، فرمانداری و خیران تامین شده است.

وی برنامه‌ریزی برای ورزش را وظیفه همه مسئولان به ویژه هیئت‌های ورزشی دانست و گفت: در شهرستان سیرجان مشارکت عمومی برای حل مشکلات توسط مردم خوب است و اگر برنامه‌ریزی شود و مردم بدانند مشارکت و کمک‌هایشان مثمرثمر است با مسئولان ورزشی همکاری و مشکلات را رفع می‌کنند.

اصغر حدیدی مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان در این جلسه اظهار داشت: سرانه فضای ورزشی در شهرستان سیرجان از 43 سانتی‌متر به 70 سانتی‌متر افزایش یافت.

وی افزود: این افزایش سرانه با ایجاد فضاها و سالن‌های ورزشی نسبت به سال گذشته بر اساس اجرا و اتمام طرح‌های نیمه تمام است.

حدیدی عنوان کرد: تعداد بیمه شدگان ورزشی نیز از 7 هزار و 900 نفر در سال گذشته به 16 هزار و 900 نفر در سال جاری رسید و هیئت‌های ورزشی نیز از 32 به 42 هیئت افزایش یافته که نشان از استقبال عمومی مردم به ویژه جوانان به ورزش است.

به گزارش فارس در این جلسه مبلغ یک میلیارد ریال مساعدت مجتمع سنگ‌آهن گل‌گهر سیرجان برای برخی هزینه‌های هیئت‌های ورزشی این شهرستان پرداخت شد.

انتهای پیام/80015/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول