اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

عملیات نخستین سالن ورزشی در روستای شیرگ زیرکوه آغاز شد

طی مراسمی عملیات ساخت نخستین سالن ورزشی در روستای شیرگ زیرکوه آغاز شد.

عملیات نخستین سالن ورزشی در روستای شیرگ زیرکوه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زیرکوه بعد از ظهر امروز در مراسم کلنگ عملیات احداث نخستین سالن ورزشی در روستای شیرگ زیرکوه اظهار داشت: با توجه به حمایت‌های بسیار خوبی که از ناحیه خیران در شهرستان زیرکوه در حوزه‌های مختلف به ویژه مذهبی، پزشکی و دانش‌آموزی انجام می‌شود، طی جلسات متعددی بر ضرورت احداث فضاهای ورزشی مورد نیاز تاکید کرد.

جعفر علی‌آبادی ادامه داد: به فضل الهی نخستین سالن ورزشی با زیربنای 1 هزار و 152 مترمربع در زمینی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع احداث می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زیرکوه با اشاره به وجود استعدادهای خوب ورزشی در رشته‌های فوتبال و کشتی در روستای شیرگ و فعالیت 75 ورزشکار ووشوکار، افزود: اقلام ساختمانی این سوله ورزشی خریداری شده و آماده حمل به محل احداث این سالن است که امید است با حمایت مستمر خیران، شاهد افتتاح و بهره‌برداری این پروژه ورزشی در آینده نزدیک باشیم.

علی‌آبادی با بیان اینکه عملیات اجرایی دومین سالن ورزشی توسط خیران در روستای بمرود از توابع بخش مرکزی زیرکوه، نیز هفته آینده آغاز می‌شود، تصریح کرد: روستای بمرود بیش از هزار نفر جمعیت دارد و قطعه  زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع توسط شورای اسلامی روستای بمرود برای ساخت مجموعه ورزشی در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار گرفته که عملیات تسطیح و آماده‌سازی این زمین را بسیج برعهده گرفته است.

انتهای پیام/69014‌/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول