اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بم خبر داد

پرداخت 9 میلیارد ریال مستمری به مددجویان بمی

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بم گفت: 9 میلیارد ریال مستمری از ابتدای سال‌جاری تاکنون به مددجویان شهرستان بم پرداخت شده است.

پرداخت 9 میلیارد ریال مستمری به مددجویان بمی

علی بدرآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بم اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 9 میلیارد ریال مستمری به مددجویان شهرستان بم پرداخت شده است

وی افزود: پرداخت بیش از 3 میلیارد ریال مستمری مددجویان در قالب طرح شهید رجایی، اهدا 60 مورد جهیزیه به مبلغ 610 میلیون ریال و پرداخت بیش از 6 میلیاردریال هزینه‌های درمانی از سایر کمک‌های کمیته امداد امام خمینی به مددجویان بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بم با بیان اینکه مردم شهرستان بم در چند سال گذشته مقام نخست استان کرمان در پرداخت زکات را به اختصاص داده‌‌اند، افزود: در سال جاری به میزان یک میلیارد و 400 میلیون ریال زکات جمع‌آوری شده است.

بدرآبادی تصریح کرد: ساخت بیش از یک هزار و 600 واحد مسکونی بعد از زلزله دی ماه 82 در سطح شهرهای بم، بروات و حومه با کمک ستاد بازسازی انجام و پس از آن مبلغ 164 میلیون ریال برای تعمیرات جزیی و کلی مسکن مددجویان هزینه شده است.

وی ابراز داشت: تعداد یک هزار نفر از ایتام شهرستان بم زیر پوشش طرح اکرام ایتام هستند که درآمد واریزی حامیان اکرام به حساب ایتام اعم از نقدی و غیرنقدی 3 میلیارد و 600 میلیون ریال بوده است.

بدرآبادی با اشاره به پرداخت هزینه‌های فرهنگی به مبلغ حدود 2 میلیارد ریال در بم بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری مردم نوعدوست شهرستان بم در قالب صدقات، کمک‌های ویژه و تعهدات بیش از 4 میلیارد ریال اهدا کرده‌اند.

این مسئول گفت: پرداخت وام کارگشایی به 338 نفر با اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 600 میلیون ریال و همچنین پرداخت وام خودکفایی به 46 نفر به مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال از دیگر فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی شهرستان بم بوده است.

انتهای پیام/2446/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول