اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح چندین طرح کمیته امداد در سیستان و بلوچستان

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: امسال چندین طرح اشتغالزایی، عمرانی و خدماتی کمیته امداد در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

افتتاح چندین طرح کمیته امداد در سیستان و بلوچستان

به گزارش  خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، محسن مسعودیان‌راد، در نخستین کمیته تعاون ستاد دهه فجر در استان، اظهار داشت: مراسم گرامیداشت دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته متفاوت است، زیرا که با توجه به دیپلماسی نوین ایران در جهان شاهد خروج ایران از کمند تبلیغات مسموم هستیم.

وی افزود: زمانی دنیا از ملت ایران به عنوان مردمی خشونت طلب یاد می‎کرد و یک نوع ایران هراسی در دنیا به راه انداخته بودند، اما دولت یازدهم با یک دیپلماسی نوین چهره واقعی انقلاب به دنیا شناساند که ایران اهل جنگ و خصومت نیست.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پیمان ژنو دستاورد مهمی در تحولات دیپلماسی کشورمان به حساب می آید، گفت: اگر گروه 1+5 براساس پیمان ژنو عمل کنند و یا اینکه عهد شکنی کنند در هر دو صورت پیروز میدان ایران است، زیرا در گزینه عهد شکنی چهره واقعی آنان در قالب پیمان ژنو به دنیا مخابره می شود.

مسعودیان‌راد با تاکید بر اینکه دهه فجر فرصت طلایی برای ارائه گزارش مسئولان اجرای به مردم است، اذعان داشت: دهه فجر عملکرد و تعهدات مدیریتی خود را تشریح کنیم و از دامن زدن به اختلافات خودداری کنیم.

وی عنوان کرد: دهه فجر یک میدان آزمایش برای امت اسلامی است کارکرد خود را در ترازوی دهه فجر بسنجیم تا بدانیم چقدر در موفقیت انقلاب و یا عدم آن سهیم هستیم.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: پست، مقام و مسئولیت‎ها جایگاه دائمی برای شخص ندارند و زودگذر هستند و این قانون سیستم مدیریتی است، مقام و مسئولیت‎ها فرصت‎های شناور هستند که بر هر کسی ممکن است اتفاق بیفتد و ما چقدر بتوانیم از این امانت بهره‌برداری کنیم این مهم است.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول