اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ارومیه:

33 هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد ارومیه قرار دارند

مدیر کمیته امداد امام خمینی ارومیه گفت: 33 هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد ارومیه قرار داشته و از خدمات مختلف کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

33 هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد ارومیه قرار دارند

شهریار حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کمیته امداد در راستای حمایت از خانواده‌های بی بضاعت و محروم جامعه، در قالب اجرای طرح‌های مختلف برای رفع نیازهای آنان فعالیت‌های مختلفی انجام می دهد.

وی تعداد کل خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد ارومیه را در حال حاضر 17 هزار خانواده اعلام و تصریح کرد: این تعداد مشتمل بر 33 هزار نفر هستند که حمایت‌های مختلفی در قالب اجرای طرح‌های متعدد از آنان به عمل می‌آید.

حسین‌زاده از وجود 2 هزار و 100 نفر یتیم زیر پوشش کمیته امداد ارومیه نیز در حال حاضر خبر داد و افزود: به این افراد نیز در قالب اجرای طرح اکرام ایتام حمایت‌های مختلف مادی و معنوی در طول ایام مختلف سال صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ارومیه تعداد حامیان این ایتام را در حال حاضر 7 هزار نفر اعلام کرد و گفت: با حمایت‌های حامیان در تلاش هستیم تا رنج نبود والدین را از این افراد بکاهیم و در حد توان خود برای رفع نیازهای این افراد تلاش کنیم.

وی بر ارائه خدمات فرهنگی کمیته امداد به دانش آموزان و دانشجویان خانواده‌های زیرپوشش اشاره کرد و افزود: حمایت‌های کمیته امداد از این افراد شامل پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی، ایاب و ذهاب و شهریه دانشگاهی آنان می‌شود.

حسین‌زاده در حال حاضر تعداد کل دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد ارومیه را 2 هزار و 700 نفر در مقاطع تحصیلی مختلف اعلام و تصریح کرد: یک هزار و 500 نفر دانشجوی بومی و غیر بومی نیز در حال حاضر از خدمات فرهنگی کمیته امداد ارومیه بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/61006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول