اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی

100 درصد کمک‌های مردمی کمیته امداد صرف نیازمندان می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: تمامی کمک‌های مردمی کمیته امداد به دست نیازمندان می‌رسد.

100 درصد کمک‌های مردمی کمیته امداد صرف نیازمندان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور در نشست کانون ضحی دانشجویان اظهار کرد: انقلاب اسلامی با راه‌اندازی شبکه گسترده کمیته امداد، فضای مناسبی را برای رسیدگی به حال محرومان فراهم ساخته است.

وی با تاکید بر اینکه مؤسسات خیریه و نهادهای حمایتی باید هماهنگ عمل کنند افزود: اگر همه افراد جامعه به تکلیف خود به درستی عمل کنند دیگر در جامعه نیازمندی نخواهد ماند.

حسین‌پور تصریح کرد: کمیته امداد با شبکه گسترده مددکاری که در تمامی نقاط کشور به صورت فعال دارد می‌تواند با همکاری مؤسسات خیریه، کمک درست و هدفمند را به نیازمندان ارایه دهد.

وی از جمله عوامل بروز نیازمندی در خانواده‌ها را مدیریت نادرست هزینه‌ها برشمرد و گفت: با مدیریت درست بر نحوه هزینه کرد خانواده می‌توان بسیاری از مشکلات را کاهش داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با بیان اینکه هم اکنون 80 هزار نفر دائم و 40 هزار نفر نیز در قالب اقشار آسیب پذیر زیر پوشش کمیته امداد هستند افزود: کمیته امداد در تلاش است با توانمندی فکری و اقتصادی این خانواده‌ها در بهبود وضعیت استان گام بردارد.

وی با بیان اینکه مردم هرساله 30 میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به این نهاد کمک می‌کند اظهار کرد: حتی یک ریال از این منابع صرف هزینه‌های تشکیلاتی کمیته امداد نمی‌شود و تمامی آن برای رفع نیاز محرومین هزینه‌ می‌شود.

انتهای پیام/63002/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول