اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رفسنجان

مجموعه شعر «از ما برای مردم» رونمایی شد

کتاب شعر «از ما برای مردم» مجموعه اشعار نویسنده جوان رفسنجانی سمیرا عسگرنژاد در محل نگارخانه فرهنگ رونمایی شد.

مجموعه شعر «از ما برای مردم» رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، صبح امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان کتاب شعر «از ما برای مردم» مجموعه اشعار نویسنده جوان رفسنجانی سمیرا عسگرنژاد در محل نگارخانه فرهنگ این شهر رونمایی شد.

امام جمعه رفسنجان در حاشیه مراسم رونمایی از آثار هنرمندان رفسنجانی با تسلیت فرا رسیدن اربعین سالار شهیدان عظمت و نورانیت زیارت عاشورا را بسیار بالا خواند و اظهار داشت: زیارت عاشورا از احادیث قدسی است و قبل از آن که امام حسین (ع) به دنیا بیایند از خداوند به جبرئیل و از ایشان به پیامبر اعظم (ص) و از پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) به امام باقر (ع) و امام صادق (ع) نقل شده است.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور تصریح کرد: خداوند در مصیبت امام حسین (ع) بر قاتلان ایشان لعن و نفرین می‌فرستد.

وی افزود: زیارت عاشورا در زمان خاص خودش برای ما بیان شد زیرا اگر زمان امام حسین (ع)، امام حسن (ع) و حتی زمان پیامبر اکرم (ص) می‌آمد، پذیرش آن چه بسا سخت بود و اما امروز در تمام خانه‌ها، محافل و مساجد این زیارت پر برکت قرائت می‌شود و مردم از آن بهره‌مند می‌شوند.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: هنرمندان رفسنجانی کار بسیار ارزشمندی در راستای اعتلای فرهنگ عاشورا و نگاشتن این زیارت با عظمت انجام دادند و کار ارزشمندی از این شهر تقدیم ساحت مقدس امام حسین (ع) می‌شود.

رمضانی‌پور افزود: مردمان دیار کریمان کار ترفیع بقعه مبارکه آن حضرت را به عهده گرفتند و این کار بزرگ 24 هزار خشت طلا است که هر کس در حد توانش می‌تواند با خرید یک خشت یا بیشتر در این امر پرارزش سهیم باشد.

وی خاطر نشان کرد: مبلغ هر خشت حدود 2 میلیون و 150 هزار تومان می‌شود و برای افراد متمول این مبلغ زیاد نیست، حتی کسانی که شوق خدمت در این راستا دارند، می‌توانند، قسطی بخرند و طی سال پول آن را بپردازند.

امام جمعه رفسنجان خواستار شرکت بالای 5 هزار نفری از سوی مردم رفسنجان در خرید خشت طلا برای بقعه امام حسین (ع) گفت: از این 24 هزار نفر خوب است که بیش از 5 هزار نفر از این شهر خشت تهیه کنند.

رمضانی‌پور گفت: من قصد خرید یک خشت طلا برای این امر مهم دارم و چه خوب است کسانی که تبلیغ می‌کنند، خودشان پیشقدم باشند.

انتهای پیام/80016/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول