اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دانشگاه آزاد رودهن

سازه نانو بتن خودمتراکم شفاف در رودهن رونمایی شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از طرح پژوهشی سازه نانو بتن خودمتراکم شفاف رونمایی کرد.

سازه نانو بتن خودمتراکم شفاف در رودهن رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران،به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از غرفه‎های دانشگاه آزاد اسلامی در چهاردهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری که با حضور مسئولان دانشگاهی و رؤسای واحدها برگزار شد، از سازه نانو بتن خودمتراکم شفاف واحد رودهن رونمایی کرد.

وی در جریان فعالیت‎های پژوهشی و علمی واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن قرار گرفت و از خادمان واحد رودهن که در عرصه پژوهش فعالیت کرده‎اند، تشکر کرد.

سازه نانو بتن خودمتراکم شفاف دستاورد پژوهشی ارائه شده از سوی دانشجویان واحد رودهن به دلیل داشتن خاصیت نانویی موجب پیوستگی بین مصالح و افزایش مقاومت فشار و خمیش بیشتر است.

نانو بتن خودمتراکم شفاف سازه‎ای که برای نخستین بار در ایران ثبت شده است، دارای قابلیت نانویی است که موجب پیوستگی بین مصالح و افزایش مقاومت فشار شده است.

انتهای پیام/2568/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول