اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند:

نخستین کارت هوشمند بازرگانی در خراسان جنوبی رونمایی می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند از رونمایی نخستین کارت هوشمند بازرگانی استان در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن بیرجند خبر داد.

نخستین کارت هوشمند بازرگانی در خراسان جنوبی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند، محسن احتشام اظهارداشت: راه‌اندازی و استقرار سامانه یکپارچه کارت هوشمند بازرگانی به عنوان یک سامانه فراگیر، مطمئن و تسهیل‌گر برای مدیریت امور مرتبط با کارت‌های عضویت و بازرگانی در دستور کار این اتاق قرارگرفت.

وی افزود: تسریع در صدور کارت، جلوگیری از رفت و آمد و مراجعات مکرر بازرگانان، یکسان‌سازی کارت‌های بازرگانی،  فرهنگ‌سازی و ترغیب فعالان اقتصادی به استفاده از تجارت الکترونیکی، ایجاد رضایت‌مندی و وحدت رویه در این امر را از جمله مزایای کارت بازرگانی هوشمند است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند ادامه داد: یکپارچگی و مبتنی بر وب، مجهز به سیستم گردش کار و کارتابل الکترونیکی، پشتیبانی از گواهی دیجیتالی، پویا، سریع و آسان از ویژگی‌های اصلی سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند می‌باشد.

احتشام تصریح کرد: به منظور راه‌اندازی و استقرار سامانه یکپارچه کارت هوشمند بازرگانی، تفاهم‌نامه سه جانبه همکاری برای ایجاد و استقرار سامانه یکپارچه مدیریت فرآیندهای کارت بازرگانی میان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق تعاون جمهوری اسلامی ایران منعقد شده است.

وی اذعان داشت: این سامانه، امکان توزیع عادلانه اطلاعات به دارندگان کارت بازرگانی با استفاده از فناوری‌های نوین و شفاف‌سازی عملکرد واحدهای مرتبط با امور کارت‌های بازرگانی و افزایش اعتماد متقابل میان اتاق‌ها، بخش دولتی و فعالان اقتصادی و نقش مهمی در بهبود فضای کسب و کار را دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند از بازرگانان و متقاضیان کارت بازرگانی خواست از این پس با استفاده از آدرس  www.biccim.org و مراجعه به لینک سامانه کارت هوشمند بازرگانی تمامی مراحل ثبت‌نام، درخواست صدور و تمدید کارت بازرگانی خود را انجام دهند.

انتهای پیام/22482/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول