اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت فوتبال مازندران خبر داد

برگزاری فستیوال استعدادیابی فوتبال بانوان در مازندران

نائب رئیس امور بانوان هیئت فوتبال مازندران از پایان سه روزه فستیوال استعدادیابی فوتبال و فوتسال بانوان در مازندران خبر داد.

برگزاری فستیوال استعدادیابی فوتبال بانوان در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال مازندران، فاطمه بوداغی با اشاره به اینکه کمیته استعدادیابی فوتبال و فوتسال بانوان کشور دارای فعالیت گسترده‌ای است، ابراز داشت: مریم ایراندوست، مریم آزمون و شهناز یاری از مربیان نام‌آشنای تیم ملی بانوان در این کمیته حضور داشتند تا پس از سه روز برگزاری فستیوال در قائمشهر نفرات برتر را برای شرکت در اردوی تیم ملی کشورمان انتخاب کردند.

بوداغی افزود: همچنین فستیوال استعدادهای زیر 13 سال انتخابی تیم ملی نیز در این استان برگزار شد و 10 تیم فوتسال از 10 شهر مازندران مسابقات خود را زیر نظر مریم آزمون سرمربی فعلی تیم ملی زیر 14 سال دختران ایران و کمک مربی سال گذشته تیم ملی بزرگسالان در سالن تختی قائمشهر برگزار کردند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات انتخابی رده سنی 14 تا 16 انتخابی تیم ملی نوجوانان ایران هم برگزار شد و از بین 32 فوتسالیست برگزیده که موفق شدند در مرحله دوم تست‌گیری حضور یابند نفرات برگزیده راهی اردوی تیم ملی می‌شوند.

مسئول برگزاری فستیوال سه روزه فوتبال و فوتسال دختران مازندران در ادامه افزود: شهناز یاری سرمربی تیم ملی(ب) فوتسال دختران کشورمان نیز تمرینات تست‌گیری را با حضور 90 فوتسالیست استان به همراه چند بازیکن از استان گلستان در سالن شهرداری قائمشهر برگزار کرده تا با صلاحدید خود نفرات برگزیده را به اردوی ملی فراخواند.

بوداغی با بیان اینکه تمرینات تست‌گیری بانوان فوتسالیست استان نیز در ورزشگاه شهید وطنی برگزار شد، گفت: این تمرینات به مدت یک روز زیر نظر مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان با حضور 71 بازیکن برگزار شد و نفرات برگزیده تا هفته آینده از سوی وی اعلام می‌شوند.

نائب رئیس امور بانوان هیأت فوتبال مازندران با بیان اینکه پنج استان مرکز استعدادیابی کشور انتخاب شدند،گفت: کمیته استعدادیابی فدراسیون فوتبال در بخش بانوان،استان‌های خوزستان،مازندران، آذربایجان شرقی، اصفهان و فارس را با توجه به استعدادهایی که در این استان‌ها وجود دارد انتخاب کردند و مازندران سومین سفر اعضای این کمیته بود که موفق شد بیشترین و بهترین انتخابی‌ها را داشته باشد.

انتهای پیام/86012/ط/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول