اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلایه‌های فوتبالیست ملی‌پوش کامیارانی:

مشکل مالی بانوان فوتبالیست کردستانی را متفرق کرده است

فوتبالیست ملی‌پوش کامیارانی با ابراز تاسف از عدم حمایت‌های مالی مسئولان از فوتبال بانوان کردستان، با اشاره به وجود سه فوتبالیست ملی‌پوش بانوان استان گفت: نبود حامی موجب تفرق اعضای تیم فوتبال بانوان کردستان است.

مشکل مالی بانوان فوتبالیست کردستانی را متفرق کرده است

سمیه احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: تیم فوتبال بانوان شهرستان کامیاران سه سال دارای مقام استانی بود، اما امسال به علت مشکلات مالی و نبود اسپانسر مناسب نتوانستیم مقامی کسب کنیم.

به گفته این فوتبالیست ملی‌پوش کامیارانی، تیم فوتبال بانوان کامیاران ظرفیت و توانایی ما بالاتر از وضعیت موجود است.

وی با ابراز تأسف ادامه داد: دو سال قبل ما توانستیم به لیگ برتر راه پیدا کنیم اما فقط به علت عدم حمایت مالی نتوانستیم در لیگ برتر شرکت کنیم که این اتفاق ضربه سنگینی برای ما و فوتبال بانوان استان کردستان بود.

احمدی بیان کرد: حمایت مالی موجب جذب مربی خوب و در نهایت موفقیت بیشتر تیم فوتبال بانوان استان می‌شود که ما از این مهم محروم هستیم.

وی اضافه کرد: باید یادآور شوم استان کردستان در واقع می‌تواند در لیگ‌های کشوری فوتبال بانوان حرفی برای گفتن داشته باشد به شرط اینکه حمایت‌ها از آن دریغ نشود.

بانوی ملی‌پوش فوتبال کردستانی ادامه داد: سه نفر از فوتبالیست‌های ما در تیم ملی و چهار نفر دیگر نیز برای تیم‌های سایر استان‌های کشور بازی می‌کنند.

احمدی دلیل این مسئله را عدم حمایت مسئولین از فوتبال بانوان استان دانست و گفت: در صورتی که از این افراد اندک حمایتی هم صورت بگیرد، می‌توانند نام فوتبال کردستان را در ایران پرآوازه کنند.

وی با بیان این مطلب که وجود سه ملی‌پوش فوتبال بانوان برای استان کردستان افتخار بسیار بزرگی است ادامه داد: تمام هفت نفر فوتبالیست موفق استان آرزو دارند و حاضرند با حداقل بودجه و حمایت مالی به تیم استانی خود برگشته و در این تیم فعالیت کنند، اما متأسفانه حتی این میزان اعتبار هم فراهم نیست.

احمدی با اشاره به حمایت زیاد از فوتبال آقایان در این استان و عدم بازدهی آنها نسبت به بانوان، ادامه داد: فوتبال بانوان با تمام کمبودهای مالی و نبود حمایت‌ها تاکنون توانسته سه نفر را در تیم ملی بانوان جای دهد گرچه ظرفیت افزایش این تعداد از ملی‌پوشان در میان آنها به خوبی شاهدیم و این در صورتی است که در میان آقایان با وجود حمایت‌های مالی زیاد تاکنون تنها یک ملی‌پوش وجود داشته است.

وی بیان کرد: هیئت فوتبال اگر منابع مالی ندارد حداقل می‌تواند با حمایت‌های مردمی و هماهنگی با سایر ارگان‌ها و ادارات و شفاف‌سازی برای آنها، حمایت‌های لازم را برای فوتبال بانوان جذب نمایند.

احمدی در پایان ضمن قدردانی از رئیس هیئت فوتبال شهرستان کامیاران، گفت: جا دارد از زحمات بی‌دریغ و دلسوزانه آقای تیمور عدلی برای کمک‌ها و حمایت‌های وی در زمینه پیشرفت فوتبال بانوان، سپاسگزاری کرد ولی حمایت تک‌اسپانسری برای فوتبالی با این درصد بالای ظرفیت و توانایی، کافی نیست.

انتهای پیام/79013/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول