اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی قزوین خبر داد

بررسی و تصویب کاربری‌های پیشنهادی طرح تفصیلی شهر الوند

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: بررسی و تصویب کاربری‌های پیشنهادی طرح تفصیلی شهر الوند در کمیسیون ماده پنج کاربری‌های پیشنهادی طرح تفصیلی شهر الوند بررسی و تصویب شد.

بررسی و تصویب کاربری‌های پیشنهادی طرح تفصیلی شهر الوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن اسماعیلی ظهر امروز در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر الوند که با حضور اعضای کمیسیون و به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: کاربری‌های پیشنهادی طرح تفصیلی شهر الوند مورد بررسی قرار گرفت و کلیات طرح با لحاظ برخی اصلاحات به تصویب رسید.

به گفته وی طرح جامع شهر الوند از سوی مهندسان مشاور تهیه و پس از تصویب طرح در شورایعالی شهرسازی و معماری ایران از سوی استاندار قزوین برای اجرا به شهرداری الوند ابلاغ شد و پس از آن تهیه طرح تفصیلی آن شهر در دستور کار مهندسان قرار گرفت.

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین ادامه داد: به گزارش پریسا پورکرامت کارشناس شهرسازی و معماری، کلیات شبکه معابر پیشنهادی طرح تفصیلی شهر الوند در کمیسیونی که در مهر ماه 92 برگزار شده بود به تصویب رسید و پس از آن مراحل بررسی و تصویب کاربری‌های پیشنهادی به جریان افتاد.

به گفته اسماعیلی در طرح‌های پیشنهادی سعی بر آن شده که اهداف کلان از جمله ایجاد و توسعه فعالیت‌های اقتصادی (اقتصاد سبز) در سطح شهر و حوزه پیرامونی آن با توجه به توان‌های موجود، تأمین امکانات اقتصادی لازم برای توسعه و افزایش میزان کارآیی تأسیسات و تجهیزات شهری، استفاده مناسب از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های فیزیکی انسانی و مالی در راستای پایداری تأمین شود.

وی اضافه کرد: همچنین در طرح‌های پیشنهادی سعی بر آن شده که اهداف کلان از جمله تأمین فضای لازم برای توسعه آینده شهر، حفظ اراضی کشاورزی درجه یک، نظام بخشیدن به الگوی اسکان منطقه، بخشایش و توزیع متوازن درون منطقه‌ای جمعیت، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگران عبوری و توسعه آموزش عالی تأمین شود.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول