اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اعلام کرد

بیمه 90 نفر از کارکنان ایثارگر و جانباز اداره راه و شهرسازی آذربایجان غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: امسال 90 نفر از کارکنان ایثارگر و جانباز اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیمه شده‌اند.

بیمه 90 نفر از کارکنان ایثارگر و جانباز اداره راه و شهرسازی آذربایجان غربی

خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: باید اهمیت اصلاح الگوی مصرف انرژی و صرفه‌جویی در آن با شیوه‌های نوین در بین کارکنان اطلاع‌رسانی شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته پنج برنامه اصلاح الگوی مصرف انرژی اجرا شده بود، یادآور شد: واگذاری امورات و کارهای اجرایی به بخش خصوصی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های این بخش از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره کل است.

محبت‌خواه در زمینه استخدامی‌ها متذکر شد: از لحاظ استخدامی مشکلی وجود ندارد و برای 422 نفر که بلاتکلیف بودند کد شناسایی از سامانه گرفته شده است و تاکنون حقوق و مزایای خود را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در برخی از موارد به دلیل کمبود اعتبار نتوانستیم ماموریت‌ها را پرداخت کنیم ولی سامان‌دهی شده‌است، افرادی که زحمت می‌کشند به خصوص در بخش راهداری که تلاش شبانه‌روزی دارند در اولویت قرار گیرند.

محبت‌خواه به آزمون اخیر استانداری اشاره کرد و یادآور شد: نتیجه نهایی استانداری از طریق استانداری اعلام خواهد شد.

وی ابراز داشت: اجرای برنامه‌های آموزشی به مدت 4 هزار و 50 نفرساعت، طرح‌های فرهنگی و ورزشی، تجلیل از بازنشستگان، تشکیل کانون بازنشستگان و کمک‌های نقدی و غیر نقدی از دیگر اقدامات مدیریت توسعه منابع است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: خدمات ویژه از جمله رفاهی، تفریحی و تقویتی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال ارائه شده و امسال بیمه 90 نفر از کارکنان ایثارگر و جانباز این اداره کل اجرا شده است.

انتهای پیام/61005/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول