اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همراهی استاندار کرمان

معاون وزیر راه و شهرسازی از مسکن مهر کهنوج بازدید کرد

معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار کرمان از واحدهای مسکن مهر شهرستان کهنوج بازدید کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی از مسکن مهر کهنوج بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، ظهر امروز معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و استاندار کرمان از واحدهای مسکن مهر کهنوج بازدید کردند.

در این بازدید روند پیشرفت مسکن مهر کهنوج و مشکلات آن بررسی شد و تصمیماتی برای تسریع در روند اجرای کار و چگونگی سهم آورده افراد گرفته شد که در نهایت مقرر شد جمع‌بندی نهایی این بازدید به مسئولان شهرستان کهنوج اعلام شود.

عباس اطمینانی فرماندار شهرستان کهنوج در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در این بازدید مقرر شد در فاز نخست 500 واحد مسکن مهر را آماده کنیم و امیدواریم تا پایان سال جاری و یا نهایتاً تا خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری برسند.

وی افزود: در شهرستان کهنوج یک هزار و 500 واحد مسکونی مهر آزاد و 350 واحد مسکونی مهر تعاونی در حال احداث است که از دو سال قبل عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

اطمینانی بیان داشت: از این واحدهای مسکن مهر تعداد یک هزار واحد سفت‌کاری شده و نازک‌کاری 200 واحد نیز به اتمام رسیده است و همچنین حدود 300 تا 400 واحد اسکلت‌بندی شده است.

وی با بیان اینکه 350 واحد مسکونی مهر تعاونی داریم، خاطرنشان کرد: از این میزان 200 واحد در مرحله سقف‌بندی و 100 واحد در مرحله اسکلت هستند و 50 واحد نیز آماده افتتاح است.

فرماندار شهرستان کهنوج عنوان کرد: در این شهرستان تاکنون 32 واحد مسکن مهر با حدود 80 متر زیربنا برای مددجویان بهزیستی و 63 واحد 40 متری برای زوج‌های جوان آماده و تحویل شده است.

اطمینانی تصریح کرد: تاکنون 4 هزار و 500 واحد مسکن روستایی در شهرستان کهنوج به بهره‌برداری رسیده است و همچنین 2 هزار واحد مسکن روستایی دیگر در حال احداث است.

انتهای پیام/2655/ل30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول