اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت 50 نفر

آزمون جامع مدیران دفاتر خدمات مسافرتی در سنندج برگزار شد

آزمون جامع مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی با حضور 50 نفر در سنندج برگزار شد.

آزمون جامع مدیران دفاتر خدمات مسافرتی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کارشناس گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کردستان ظهر امروز در حاشیه برگزاری این آزمون، اظهار کرد: این آزمون با شرکت 50 نفر از علاقه‌مندان صنعت گردشگری و دوره‌های تخصصی گردشگری برگزار می‌شود.

به گفته تیمور خالدی، آزمون جامع مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی هر ساله 2 بار برگزار می‌شود که امسال نیز با حضور کارشناس نظارت بر دوره‌های آموزشی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این آزمون جامع شامل زبان تخصصی گردشگری، شناخت صنعت گردشگری، اصول و فنون بازاریابی گردشگری و آشنایی با میراث فرهنگی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در صورت قبولی شرکت‌کنندگان در این آزمون و مصاحبه مدارک لازم تخصصی مربوط به رشته‌های راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی و مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی توسط سازمان مرکزی صادر و به آنها اهداء خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری جلسه تخصصی هم‌اندیشی مدیران هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای کردستان در شهرستان مریوان خبر داد و بیان داشت: جلسه تخصصی هم‌اندیشی مدیران هتل‌ها و مهمان پذیرهای سطح استان به صورت فصلی در یک شهرستان برگزار می‌شود.

کارشناس گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان بیان کرد: این جلسه به منظور پیگیری و رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه تأسیسات گردشگری و با هدف جذب گردشگر به  استان و نحوه چگونگی توسعه این تأسیسات برگزار شده است.

خالدی تصریح کرد: پیگیری مشکلات جاده‌های مواصلاتی سطح استان به خصوص جاده سنندج ـ مریوان و مریوان ـ بانه و سقز، پیگیری راه‌اندازی اتحادیه هتلداری کردستان، و همچنین پیگیری وضعیت نرخ غذا و نوشابه در تأسیسات گردشگری سطح استان و چگونگی تعادل برقرارکردن بین هزینه‌های تمام شده غذاها و هزینه ارائه آن به گردشگر مصوب شد.

انتهای پیام/79002/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول