اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با در پیش بودن شب یلدا

قیمت سبزی و میوه‌‌ در ارومیه افزایش نیافت

رئیس اتحادیه بار فروشان ارومیه گفت: هیچ گونه تغییر قیمت در سبزی و میوه‌ جات نداریم.

قیمت سبزی و میوه‌‌ در ارومیه افزایش نیافت

قاسم عزتی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن شب یلدا و اربعین حسینی تفاوت قیمت در بازار و میادین میوه ارومیه به چشم نمی‌خورد.

وی افزود: برای تامین کمبود موجود در بازار گروه‌هایی به منظور وارد کردن میوه و سبزیجات به بندرعباس، خوزستان و شمال راهی شدند که با این واردات قیمت‌ها در حد ثابتی مانده است.

عزتی خاطرنشان کرد: میوه‌ها در شهرستان ارومیه نسبت به سال گذشته حدود 40 تا 30 درصد و هندوانه 10 درصد کاهش قیمت داشته است.

وی با تاکید بر اینکه در رابطه با میوه‌های شب یلدا هیچ کمبودی نداریم، افزود: در حال حاضر یک هزار و 200 تن هندوانه ذخیره شده در انبار موجود بوده و هیچگونه مشکلی در این زمینه نداریم.

عزتی با اشاره به اینکه در حال حاضر از نظر سیب، پرتقال و مرکبات بازار ارومیه هیچ‌گونه مشکلی ندارد، یادآور شد: قیمت هندوانه نیز در بازار و در کف میدان 500 تا 700 تومان است.

وی با اشاره به قیمت سبزیجات در میدان تره و بار گفت: قیمت سبزی در میدان حدود 600 تومان تا 800 تومان است که شاید در بازار به دلیل اربعین با افزایش مواجه شده باشد.

عزتی اظهار داشت: در میادین میوه و تره‌بار پیاز قرمز با قیمت 600 تا 650 تومان و پیاز سفید با قیمت 1000 تومان به بازار عرضه می‌شود.

انتهای پیام/61007/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول