اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران خواستار شد

جلوگیری از فعالیت مغازه‌داران فاقد پروانه کسب و ساماندهی بازارچه میوه‌فروشان گچساران

فرماندار گچساران گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت از فعالیت افراد فاقد پروانه جلوگیری کند، همچنین شهرداری دوگنبدان نیز نسبت به برطرف کردن مشکل قالب‌های بتنی بازارچه میوه‌فروشان اقدامات لازم را انجام دهد.

جلوگیری از فعالیت مغازه‌داران فاقد پروانه کسب و ساماندهی بازارچه میوه‌فروشان گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار گچساران با اشاره به اظهارات غلامرضا تاج‌گردون، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و رضا شریفی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان اظهار کرد: اظهارات نماینده گچساران و باشت و رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران ناشی از احساس مسئولیت و دلسوزی در خدمت‌رسانی به مردم است.

وی افزود: به نظر می‌رسد این ناراحتی‌ها قابل تقدیر بوده و من نه تنها ناراحت نشدم؛ بلکه خوشحال نیز شدم و در پیشگاه مردم نیز این شرمندگی به عنوان متولی شهرستان برای من وجود دارد.

شفیعی با بیان این‌که با وجود انتقادات وارد شده، تلاش‌های مثبتی در کنار نواقص کار صورت گرفته است، گفت: همیشه معتقد به قاطعیت بوده‌ام، هستم و امروز نیز بر این امر تأکید می‌کنم و توصیه می‌کنیم دور روز دیگر در همین ساعت جلسه‌ای در راستای بررسی مطالب کارشناسی شده شهرداری و اتحادیه‌های مربوط به اصناف، همچنین مطالب ارائه شده از سوی نماینده گچساران و باشت در مجلس و رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران برگزار شود.

فرماندار گچساران با اشاره به اظهارات مسئولان در این نشست گفت: ما نیز حدود سه ماه است که فریاد می‌زنیم که انجمن حمایت از محصولات کشاورزی گچساران دایر شود که اگر امر صورت می‌گرفت همکاران ما در حوزه میوه و تره‌بار دچار مشکل نمی‌شدند.

شفیعی با بیان این‌که تشکیل این انجمن سبب کاهش در هزینه‌های تأمین محصولات کشاورزی توسط فروشندگان می‌شود، تأکید کرد: تشکیل این انجمن سبب می‌شود محصولات مورد نیاز فروشندگان توسط این انجمن تهیه شود و این امر نیز سبب جلوگیری از هزینه رفت و آمد فروشندگان به دیگر شهرها و قیمت مناسب‌تر برای خریداران می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اظهارات نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی مبنی بر وجود مغازه‌داران فاقد پروانه کسب در بازار، اذعان کرد: از حدود 4 هزار مغازه‌دار گچسارانی تنها 120 نفر فاقد پروانه کسب است؛ اگر چه 4 هزار نفر رقم قابل توجهی بوده اما اداره صنعت، معدن و تجارت باید از فعالیت افراد فاقد پروانه کسب در بازار جلوگیری کند.

فرماندار گچساران از شهرداری دوگنبدان خواست تا نسبت به ساماندهی قالب‌‌های بتنی بازارچه میوه‌فروشان گچساران اقدام کند.

شفیعی ادامه داد: وضعیت نامناسب قالب‌های بتنی بازارچه میوه‌فرشان گچساران که مورد تأکید نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس است سبب کندی تردد خودروها، عبور و مرور شهروندان و پیشروی بعضی مغازه‌‌داران تا پشت جداول شده است.

وی در پاسخ به اظهارات نماینده شهرداری دوگنبدان مبنی بر جابه‌جایی جداول توسط بعضی بازاریان گفت: با ایجاد دیواره میله‌ای به هم پوسته می‌شود وضعیت فعلی را تغییر داد.

انتهای پیام/82014/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول