اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

عزاداری روز اربعین باید ید واحد را نشان دهد

امام جمعه شیراز گفت: باید عزاداری روز اربعین نشان دهنده ید واحد و عشق و علاقه به امام حسین(علیه‌السلام) باشد.

عزاداری روز اربعین باید ید واحد را نشان دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در استان فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی اظهار داشت: عزاداری‌های ما برای اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) از مهمترین عبادات و حرکت‌های اجتماعی محسوب می‌شود و امروز جامعه بشری شاهد وضعیت عزاداری‌ها است و دنیا این مراسم را رصد می‌کند تا ببیند چگونه در آنها حضور پیدا می‌کنیم.

وی با ذکر اینکه از ابتدای ورود به فارس به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب در این استان و امام جمعه شیراز، بر انسجام در عزاداری‌ها تاکید داشته است، تصریح کرد: عزاداری باید نماد وحدت و حضور یکپارچه مردم در عرصه‌های مختلف باشد و آنچه که بوی تفرقه و جدایی و تقابل دارد نباید به هیچ شکل در عزاداری امام حسین(علیه‌السلام) دیده شود.

امام جمعه شیراز بیان داشت: برای برگزاری عزاداری دسته‌جمعی در شهر مقدس شیراز روزهای تاسوعا و اربعین را پیشنهاد داده‌ایم که روز اربعین بیشتر مورد توجه بوده است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس تصریح کرد: باید عزاداری امام حسین در روز اربعین در قالب یک عزاداری واحد و با حضور جمع کثیر و هزاران نفری مردم برگزار شود تا نشان دهنده ید واحد و عشق و علاقه به امام حسین(علیه‌السلام) باشد.

ایمانی اضافه کرد: امیدواریم اربعین امسال شاهد حضور یکپارچه مردم و برگزاری مراسم عزاداری منسجم و باشکوهی باشیم.

انتهای پیام/2448/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول