اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشمر:

اربعین نقطه عطفی در تاریخ شیعه و اسلام است

امام جمعه کاشمر گفت: اربعین نقطه عطفی در تاریخ شیعه و اسلام و همچنین پیام‌رسان عاشورا است.

اربعین نقطه عطفی در تاریخ شیعه و اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام سیدقاسم یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر که در مصلای کاشمر برگزار شد، اظهار داشت: اگر بخواهیم در دنیا و آخرت نجات پیدا کنیم باید به کشتی نجات امام حسین(ع) متوسل شویم.

خطیب نماز جمعه کاشمر با تاکید بر اینکه امام حسین(ع) شهید شد تا مردم آگاه شوند خاطر نشان کرد: این روزها شاهد حرکت میلیون‌ها دلداده حسینی برای حضور در حرم امام حسین(ع) و قرائت زیارت اربعین در کربلا هستیم اما متاسفانه تکفیری‌ها تلاش می‌کنند جلوی این موج را بگیرند اما نمی‌دانند که این حرکت توسط خدا حمایت و پشتیبانی می‌شود و کسانی که در مقابل این حرکت عظیم قرار بگیرند نابود خواهند شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن میلاد حضرت مسیح تصریح کرد: پیامبران متعلق به همه عالم هستند ما نیز حضرت عیسی را یک پیامبر الهی می‌دانیم که با ظلم و جنایت مخالف بوده و با ظالمان و جنایتکاران مبارزه می‌کرده است.

وی با اشاره به صدور قطعنامه سازمان ملل به پیشنهاد ریاست جمهوری کشورمان ابراز داشت: حجت‌الاسلام روحانی پیشنهاد جهان ضد خشونت و افراطی‌گری را به سازمان ملل داده بودند که با تصویب همه کشورها به جز اسرائیل همه مصمم شدند بر علیه خشونت اقدام کنند.

امام جمعه کاشمر در خاتمه با اشاره به 26 آذر روز حمل و نقل عمومی، این روز را یادآور خاطره شیرین و پیام امام در سال 62 و حرکت انقلابی راننده‌ها در حمل کالا از بنادر به داخل کشور دانست و از زحمات و تلاش‌های راننده‌های حمل و نقل درون شهری و برون شهری در حوزه مسافر و کالا و نیز خدمات و تلاش‌های راهداران در جاده‌ها تقدیر کرد.

انتهای پیام/2202/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول