اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس مطرح شد

برگزاری مراسم اربعین حسینی در شادگان و ‌رامهرمز

رئیس ستاد نماز جمعه رامهرمز و معاون فرماندار شادگان از برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضور هیئت‌های مختلف در این شهرستان‌ها خبر دادند.

برگزاری مراسم اربعین حسینی در شادگان و ‌رامهرمز

نعمت‌الله آلبوغبیش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با تسلیت به‌مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: به همین مناسبت مراسم ویژه‌ای در شهرستان با حضور هیئت‌های مختلف مذهبی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم بعد از شنیدن وعظ و ارشاد مردم و بیان خلاصه‌ای از واقعه کربلای حسینی، خواندن زیارت عاشورا و سینه زنی توسط مداحان برجسته شهرستان برگزار خواهد شد.

معاون فرماندار شادگان عنوان کرد: مراسم سوگواری و زیارت عاشورا از ابتدای محرم تا پایان ماه صفر هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در اماکن مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

وی با دعوت از همه اقشار مردم برای حضور در این مراسم تصریح کرد: باید با حضور در اینگونه برنامه‌ها هر چه بیشتر نسل جوان را به سوی فرهنگی عاشورایی رهنمون کرد.

*برگزاری مراسم اربعین حسینی با حضور آهنگران در رامهرمز

رئیس ستاد نماز جمعه رامهرمز گفت: به مدت چهار شب مراسم اربعین حسینی با مداحی حاج صادق آهنگران در حسینیه امام این شهرستان برگزار خواهد شد.

عبدالکریم بازرگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله (ع) مراسم عزاداری و سینه‌زنی با حضور همه هیئت‌های مذهبی در روز اربعین برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم راس ساعت 10 صبح روز دوشنبه دوم دی ماه از میدان شهید ادهم آغاز و به سوی مسجد امام حرکت ادامه پیدا می‌کند.

رئیس ستاد نماز جمعه رامهرمز تصریح کرد: به همین مناسبت، به مدت چهار شب نیز مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام جزایری اصفهانی و مداحی حاج صادق آهنگران، ابرهیم سنائی و رحیم محمودی‌نژاد از بوشهر در حسینیه امام این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: تا پایان ماه صفر در مسجد امام خمینی (ره) پس از نماز مغرب و عشا مراسم عزاداری و سینه‌زنی و سخنرانی حجت‌الاسلام اصغر رحمتی از فضلای حوزه علمیه قم نیز برگزار می‌شود.

بازرگانی ‌از همه هیئت‌های مذهبی و مردم درخواست کرد همچون گذشته در این مراسم‌ها شرکت فعال داشته و از اجر معنوی برخوردار شوند.

انتهای پیام/72001/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول