اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خواست امام جمعه چرام از استاندار کهگیلویه و بویراحمد

فرماندار کنونی چرام در سمت تصدی‌گری فرمانداری چرام ابقا شود

امام جمعه چرام از استاندار خواست تا با توجه به عملکرد مطلوب علیرضا نیکروز فرماندار این شهرستان، همچنان وی در سمت تصدی‌گری فرمانداری چرام ابقا شود.

فرماندار کنونی چرام در سمت تصدی‌گری فرمانداری چرام ابقا شود

حجت‌الاسلام جعفر طزری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام، ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی به مسائل فرهنگی شهرستان چرام اشاره کرد.

امام جمعه چرام اظهار کرد: در مراسم‌ها، ولادت‌ها و شهادت‌ها با نصب پلاکارد و اطلاع‌رسانی به مردم به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی احترام بگذاریم.

وی وجود مدیران و مسئولان دلسوز که صادقانه در کشور خدمت می‌کنند را برای جمهوری اسلامی ایران نعمت دانست و خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید از زندگی معصومان درس بگیرند و احساس محبت، دستگیری از قشر پایین جامعه و حل مشکلات مردم را سر لوحه کار خود قرار دهند.

طزری خاطرنشان کرد: شهرستان چرام از جمله شهرستان‌هایی است که هنوز مسائل مذهبی و تا حدودی مسائل فرهنگی آن دستخوش تغییرات عمده نشده و مردم پایبند به مسائل ارزشی هستند.

این مسئول در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با اظهار امیدواری از اینکه خداوند به وی توفیق دهد تا بتواند برای استان منشاء خیر و برکت باشد، عنوان داشت: البته آمدن و رفتن امری طبیعی است و می‌دانیم در هر کجا خانه‌تکانی و تغییر و تحول لازم است، اما با توجه به رضایت بیشتر مردم از جناب آقای نیکروز، فرماندار چرام و اهتمام ویژه وی به مسائل فرهنگی و عمرانی شهرستان تقاضا داریم در صورت امکان این مدیر توانمند همچنان به مسئولیت خود ادامه دهد و اگر هم قرار بر رفتن است، کسی بیاید که به مسائل فرهنگی اهمیت دهد.

انتهای پیام/82002/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول