اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

تجلیل از 31 دانش آموز فعال فنی و حرفه‌ای زیرپوشش چرام

در نشستی به همت کمیته امداد شهرستان چرام و با حضور امام جمعه و مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام از 31 نفر از دانش‌آموزان فنی و حرفه‌ای تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان تجلیل شد.

تجلیل از 31 دانش آموز فعال فنی و حرفه‌ای زیرپوشش چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز در نشستی به همت کمیته امداد شهرستان چرام و با حضور امام جمعه و مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام از 31 نفر از دانش‌آموزان فنی و حرفه‌ای تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان تجلیل شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام جعفر طزری در سخنانی، اظهار کرد: رسالت دانش‌آموزان امروزی فراتر از پرداختن به درس و مدرسه است به طوری که پیچیدگی مشکلات معیشتی امروز اقتضاء می‌کند تا دانش‌آموزان همدوش با اولیاء و اعضای خانواده خود در گسترش فرهنگ کار و کار آفرینی حرکت کنند.

امام جمعه چرام همچنین از نقش کمیته امداد امام (ره) و آموزش و پرورش در جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و تزریق فرهنگ کار در این اقشار تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این نشست نیز، علی‌حسن مظاهری عنوان کرد: این نشست با هدف تجلیل از دانش‌آموزان فعال فنی و حرفه‌ای تحت حمایت و تقدیر از نقش آنان در ارتقاء فرهنگ کار و کار آفرینی در بین خانواده‌های تحت حمایت برگزار شده است.

رئیس کمیته امداد چرام، توجه به سرمایه‌های انسانی را یکی از راهبردهای اصولی توسعه در هر کشوری دانست و افزود: توجه به آیتم‌های اشتغالزایی در خانواده‌ها باید مدنظر باشد و نقش دانش‌آموزان در این مورد بسیار اثربخش است.

وی افزود: با توجه به اینکه سیاست دولت مردان، کوچک کردن دولت و نقش تصدی‌گری دولت است، نباید به فکر مشاغلی مانند پشت میز نشینی باشیم و باید در عرصه تولید وارد شویم که الحمدالله این مهم برای دانش‌آموزان فنی و حرفه‌ای راحت‌تر است.

مظاهری در این آیین نقش کمیته امداد را در ادامه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان بسیار مفید خواند و گفت: شما دانش‌آموزان در مدارس فنی و حرفه‌ای با آموختن حرفه و شغل می‌توانید در آینده بدون کمک دیگران شغل خود را انتخاب کنید، چرا که در مدارس فنی با توجه به آموخته‌ها و رشته‌های شغلی آموزش دیده، می‌توانید شغل و حرفه مورد علاقه خود را مشخص و در آینده ادامه دهید.

در پایان این نشست با اهداء هدایایی به مبلغ 10 میلیون ریال از 31 دانش آموز فعال تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/82002/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول