اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد:

هیچ ارزانی و گرانی غیرمعمولی بی‌دلیل نیست / تسهیلاتی که به کام دلال‌ها می‌رود

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر در جایی گرانی و یا ارزانی قابل توجه مشاهده شد، باید دلایل آن به خوبی کارشناسی شود تا جلوی ضررهای بزرگ را بگیریم.

هیچ ارزانی و گرانی غیرمعمولی بی‌دلیل نیست / تسهیلاتی که به کام دلال‌ها می‌رود

ولی دهبانی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: باید کسانی باشند که آنالیز درستی از وضعیت تولید در استان داشته باشند، چرا که بسیاری از مشکلاتی که داریم به واسطه آمار نادرستی است که ارائه می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر آمار درستی ارائه دهیم و اقدامات و برنامه‌ریزی ما مسئولان بر پایه آمار درست باشد، هیچ‌گاه دچار سردرگمی و مشکلات امروزی نمی‌شویم.

دهبانی‌نژاد در ادامه اظهارات خود افزود: اکنون پرونده‌های زیادی در تعزیرات داریم که بیشتر آن‌ها به واحدهای تولیدی برمی‌گردد و اگر آن‌ها را مرور کنیم و نتیجه‌گیری شود بسیاری از آمارها خواسته و ناخواسته نادرست از آب در می‌آید.

وی به طرح مشاغل خانگی و تسهیلاتی که در این طرح پرداخته شده، اشاره کرد و گفت: مشاهده می‌شود که برخی اوقات این تسهیلات به جای این‌که در جای خود خرج شود در محلی دیگر هزینه شده است و این به غیر از ضرر چیز دیگری را برای استان و مردم حاصل نمی‌کند.

واسطه‌ها در این میان کسانی بودند که دهبانی‌نژاد از آن‌ها یاد کرد و گفت: تسهیلات در جای دیگر به هر طریق در دست این افراد قرار می‌گیرد و تنها اسم آن تسهیلات اشتغال‌زایی است و از این رهگذر تولید و کار و اشتغال محقق نمی‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد، چاره‌جویی برای این مشکل را وظیفه مهم مسئولان استانی دانست و گفت: اجازه ندهیم این تسهیلات در جای دیگری هزینه شود، چرا که بر محرومیت‌ها افزوده می‌شود و کار و تولید به مسیر بیراهه خواهد رفت.

این مسئول، ارزانی و گرانی غیرمعمول را قابل تأمل دانست و گفت: حتی اگر در جایی دیدید که ارزانی غیر معمولی وجود دارد باید پی برد که اشکالی در کار است.

دهبانی‌نژاد تصریح کرد: مسئولان باید این گونه موارد را پی‌گیری کنند و اگر ریشه‌یابی نشود، در جایی دیگر مردم باید تاوان آن را پس بدهند.

وی یکی از این نمونه‌ها را ارزانی گوشت قرمز در استان ذکر کرد و گفت: وقتی می‌گوییم ارزان‌ترین گوشت قرمز کشور در استان ما عرضه می‌شود، این هم قابل پی‌گیری است تا بدانیم علت چیست و در پس آن چه عواملی قرار دارد.

انتهای پیام/2571/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول