اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد کشاورزی استان اردبیل:

پشتیبان طرح‌ها تا یک‌هزار میلیون ریال تسهیلات می‌گیرند

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: پشتیبان طرح‌های اشتغالزا در بخش کشاورزی تا یک‌هزار میلیون ریال تسهیلات حمایتی قرض‌الحسنه می‌گیرند.

پشتیبان طرح‌ها تا یک‌هزار میلیون ریال تسهیلات می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اصغر پرتوی صبح امروز در جلسه کار گروه توسعه بخش کشاورزی در اردبیل اظهار داشت: صندوق مهر امام رضا (ع) از طرح‌های مشمول به صورت اعطای تسهیلات حمایتی قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد در سال و تا سقف یک‌هزار میلیون ریال برای هر پشتیبان با معرفی سازمان جهاد کشاورزی حمایت مالی می‌کند.

وی در مورد مصادیق بارز طرح‌های پشتیبان در بخش کشاورزی تصریح کرد: تعاونی‌ها و اتحادیه‌های صنفی مثل تعاونی‌های کشاورزی مانند ذرت‌کاران، گندم‌کاران، تعاونی زنان و شرکت‌های پشتیبانی خدمات فنی و مهندسی از جمله مصادیق بارز و قابل تعریف فعالیت‌ها در قالب پشتیبان هستند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در خصوص فعالیت‌هایی که در بخش کشاورزی می‌تواند قابلیت ساماندهی به صورت زنجیر‌ه‌های تولید را داشته باشد، یادآور شد: مراکز جمع‌آوری شیر با هدف ساماندهی تعداد مشخصی از تولید‌کنندگان شیر خام مورد توجه قرار گرفته تا تولیدات آنها در چرخه فرآورده‌های لبنی قرار گیرد.

پرتوی افزود: ساماندهی توسعه کشت گیاهان دارویی در قالب زنجیرهای کاشت، جمع‌آوری، بسته‌بندی، توزیع و تامین مواد اولیه واحدهای تولید داروهای گیاهی، تولید داروهای گیاهی مد‌نظر است که در این زمینه حمایت‌های لازم از طرح‌های پشتیبان صورت می‌گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: جمع‌آوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی- دامی مانند عسل، قارچ، حبوبات و همچنین تولید، بسته‌بندی، توزیع، بازاریابی و فروش ورمی کمپوست می‌تواند تحت مدیریت یک پشتیبان واحد از حمایت‌های مالی صندوق مهر امام رضا(ع) بهره‌مند شوند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: پرداخت تسهیلات کشاورزی در دو سال اخیر با استقبال خوبی روبرو شده که انتظار می‌رود این فرایند با قوت و قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پرتوی در پایان سخنان خود ابراز داشت: ما تلاشمان بر این است تا با پرداخت این تسهیلات برای فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی امکان و زمینه‌ای را فراهم کنیم تا همه فعالان این بخش بتوانند در این زمینه به یک حرکت انقلابی همراه با تحول و تدبیر دست بزنند.

انتهای پیام/62004/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول