اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علم‌الهدی:

نمی‌توان تنها یک دولت را مسبب مشکلات و گرانی‌ها دانست

امام جمعه مشهد گفت: از ابتدای انقلاب همه دولت‌ها در حال سازندگی بوده‌ و موفق نیز بوده‌اند و نمی‌توان یک دولت را مسبب مشکلات و گرانی‌ها دانست.

نمی‌توان تنها یک دولت را مسبب مشکلات و گرانی‌ها دانست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی عصر امروز در دیدار با مدیران اداره‌کل راه و شهرسازی استان اظهار داشت: با تغییر مدیریت‌ها، بینش‌ها و نگاه‌ها نیز تغییر می‌کند و فعالیت‌ها دچار نوسان می‌شود و نمونه بارز این تغییر در دولت جدید، نگاه به موضوع مسکن مهر است که آن را با مشکلاتی مواجه کرده است.

وی تصریح کرد: تغییر نگاه دولت در بسیاری از پروژه‌های عمرانی نیز وجود دارد و برخی از آنها را با مشکل روبه‌رو کرده است.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب همه دولت‌ها در حال سازندگی بوده‌ و همه نیز موفق بوده‌اند و نمی‌توان یک دولت را مسبب مشکلات و گرانی‌ها دانست.

علم‌الهدی افزود: کشور ما طی عمر 35 ساله انقلاب دائماً در حال پیشرفت بوده و در مجموع کشور در عرصه مدیریت در حال رشد بوده است.

وی ادامه داد: مساله حمل و نقل استان یک محور عظیم ارتباطی در توسعه اقتصادی کشور به حساب می‌آید و نقش مهم و زیربنایی دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: امروز مساله راه و شهرسازی پیوند محکم و مستقیمی به مسائل ارتباطی خورده و برای حل و فصل آن نیز می‌تواند موثر باشد.

وی گفت: اگر حمل و نقل نقش کاربردی خود را ایفا نکند، ارتباطات اقتصادی قابل تحقق نیست و بحث توسعه معیشت و اقتصاد نیز تعطیل می‌شود.

انتهای پیام/2202/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول