اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس تاکید کرد

تلاش نمایندگان برای تعامل با دولت در تصویب لایحه بودجه

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در تصویب لایحه بودجه سال 93 اصل را بر تعامل و همراهی با دولت گذاشته‌اند.

تلاش نمایندگان برای تعامل با دولت در تصویب لایحه بودجه

محمد جواد کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: لایحه بودجه مهمترین موضوع اقتصادی کشور است و اگر با دقت و بررسی کارشناسی مواد این لایحه به تصویب نرسد، دستگاه‌های اجرایی در زمان اجرا طی سال با مشکل روبه‌رو خواهند شد.

وی تصریح کرد: بنابراین باید تمام مواد این لایحه با دقت بررسی و با در نظر گرفتن شرایط کشور، مشکلات و معضلات پیش رو و همچنین توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها به تصویب رسد.

* تقدیم به موقع لایحه بودجه مهمترین اقدام اقتصادی دولت بود

نماینده مردم کرج در خانه ملت افزود: این بررسی‌ها نیاز به زمان کافی و همچنین بهره‌مندی از نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان و متخصصان دارد و خوشبختانه با ارائه به موقع لایحه بودجه، دولت فرصت مناسب برای تحقیق و بررسی لازم را در اختیار نمایندگان قرار داده است.

کولیوند افزود: این اقدام به نظر من یکی از مهمترین اقدامات اقتصادی دولت بوده و مجلس نیز تلاش دارد تا با تعامل با دولت لایحه بودجه سال 93 کل کشور را بررسی و تصویب کند.

* بودجه باید منطقی و بر اساس واقعیت موجود تصویب شود

وی با بیان اینکه بودجه باید به صورت منطقی تصویب شود، گفت: در بررسی این لایحه ما باید بر اساس واقعیت‌های موجود به ویژه در نظر گرفتن نیازها و اولویت‌های اصلی کشور اقدام کنیم و در نهایت مصوبه‌ای از مجلس خارج شود که بتواند برای رفع مشکلات و کاستی‌ها و برآورده کردن نیازها و خواسته‌های مردم موثر و مفید باشد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق این مهم نیازمند کار کارشناسی و تخصصی و بهره‌مندی از نظرات و دیدگاه‌های افراد متخصص هم در دولت و هم در مجلس است و حتی باید دیدگاه‌های کارشناسان خارج از مجلس را نیز اخذ کنیم.

کولویند در پایان با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور به ویژه بالا بودن قیمت‌ها اظهار داشت: اگر لایحه بودجه بر اساس واقعیت‌ها و اخذ نظرات کارشناسان به تصویب برسد، می‌توانیم بخش مهمی از این مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/2302/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول